30 juni 2014

På väg!

LIFE OF

Hej alla fina kittens! Jag och CarroW är på väg till Grönan, det öppnar ju 11.00 så vi ska se till att vara där på plats redan vid start! Haha, lilla delen öppnade ju klockan 10.00 redan, men det är ju ändå den stora delen som vi när mer intresserade av, mohah! Kommer ta massvis med roliga bilder som jag kommer uppdatera med, kommer inte vara inne på bloggen så mycket idag, men mer aktivitet finner ni från dagen på min instragram - så om ni inte redan följer mig på insta så se till att göra det, jag är ju ändå inte så tråkig att det inte skulle vara värt att göra det - plus att jag följer tillbaka alla som följer mig :)
Ni hittar min instagram HÄR!
 
Sofia

vad kul att se att du kommit igång mer med bloggandet igen! :D saknat uppdateringarna! :D
kram!

Anonym

fan va fult hår du har din emofitta

Anonym

man borde ta och rengölra toaletten me de där du ha på huvve!!! blä

Jonas H

Är det där du håller i en kamera eller en telefon? :)

Henna

Å jag ska också till grönan men isf imorgob!

Anonym

Vad kul!

Jonna

Hej heiduskaja, jag undrar hur man kan få ett sånt där hår som du har? :)

Johanna Liljefors

Hihi följer dej redan på insta, tkr du lägger upp JÄTTEFIN bilder :)

Linda

Anonym 2o3: vafan e ditt problem? Du är bara avundsjuk ba för att heidi har sånt hår o inte du!

FrökenTV, bloggen om tv och film

jag gillar håret :)

SOMSOFIA

Om hon gillar håret, låt henne ha det!

Josse

Hej! hur har de gått med tävlingen du hade?

MATILDA

så snygg!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress