Eftersom jag nu håller på att rensa för fullt så tänkte jag att jag kan ju ha en liten bloppis här på bloggen samt på min facebook, så kommentera gärna om ni är intresserade eller PM:a Heiduskaja Lie Mikkola på Facebook :) Om ni också är intresserade av fler saker än en så kan jag samfrakta dom också! :)
 
Strl S
Aldrig använd
50kr + frakt
Lackskor från märket Demonia
Använda ett fåtal gånger
Inköpta för 2500SEK
Säljer dom för 1000SEK eller lägg bud
Äkta Burleska UB korsett
Den har plastskenor
Strl 28
Pris: 100SEK +  frakt
Äkta Burleska UB lackkorsett
Den har stålskenor
Strl 22
Pris: 200SEK + frakt
UB korsett med plastskenor, onesize
Pris: 50SEK + frakt
Byxor av märket Poizen
Storlek M, i skick som nya
Pris: 100SEK +  frakt
Tyllkjolar i storlek S
Aldrig använda
150SEK/styck + frakt ELLER alla 3 för 500SEK
Tyllkjol i Onesize i märket DeadKitty
Pris: 150SEK + frakt
Tyllkjol, storlek S
Använd ett fåtal gånger
150SEK + frakt
Tyllkjol med dragkedja
Storlek L
Märke: Living Dead Souls
Pris: 150SEK + frakt
Helt ny, aldrig använd, lapparna är ännu kvar på den
Storlek S
Inköpspriset var 499SEK
Jag säljer den för 300SEK + frakt
Lolita jacka (vinterjacka) av märket Poizen Industries
Strl S
Aldrig använd, den är helt ny
Inköpt för 1500SEK
Säljer den för 300SEK + frakt
Klänning som är använd endast en gång
Storlek S
Pris: 50SEK + frakt
Lackhatt, använd en endaste gång
Onesize
50SEK + frakt
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress