16 april 2014

Drömgarderoben

LIFE OF

Nu när man håller på att rensa ut lägenheten och förrådet så kommer jag faktiskt närmre och närmre idén om att göra min dröm om att ha en walk in closet verklig! Jag har ju ett innerförråd i min lägenhet som just nu har massor med saker som ännu ska bort därifrån, och dit har jag faktiskt bestämt mig för att bygga en walkin closet! :D Ska bara bli färdig med resten av lägenheten först, men har bestämt mig för att redan på fredag ska lägenheten vara färdigfixad, och då kommer jag börja med att göra om innerförrådet! :D Kommer uppdatera sen här på bloggen med ideér etc och även visa bilder sen sedan på resultatet också! :D Kommer bli så himla härligt, med tanke på att jag har så sjukt mycket kläder också! :D
 
Now when I am clearing out the apartment and the store so I'm getting actually closer and closer to the idea of making my dream to have a walk in closet real! I have an inner storage room in my apartment right now have lots of things still to be away from there, and there, I have actually decided to build a walkin closet! : D Should only be completed with the rest of the apartment first, but have decided that from Friday the apartment should be ready fixed, and then I will start by making the inner storage bin! : D Will update later on this blog with ideas etc and also view photos since then on the result too! : D Will be so amazingly beautiful, given that I have so much clothes too! :D
 
 
happisbo

;) Gud vad kul! Har läst tidigare också att du haft problem med för mycket saker i din lägenhet så jättekul att höra att det börjar fixa sig!

lisa cogno

Jättefin idé att fixa en walkin!

Anna Jakobsson

Kommer bli kul att se och följa hur det går! :) du sätter väl ut bilder sen? :)

Anonym

du kmr int rymmas inne i den ändå

Anonym

du måst säkert ha en sån för du har så stora kläder att du int sku få plats annanstabd hahahhahshshhshshshhshahhahahshs

Emelia

du tycker om ju att shoppa så mkt kläder också så vad kul att du ska fixa en walkin! Ge gärna tips och idéer till oss läsare också! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress