Jessica - Mamma Till Prinsessan Molly

Mina nyårslöften blir att vara en bra mamma till min dotter och ta vara på tiden som mammaledig. Även hittat ett nytt jobb och flyttat innan året är slut! :)

AliciaWilking

Jag ska träna mer, jobba på min kondis, sluta äta massa godis och ha mer kul i livet och inte sitta hemma ständigt! :)

Lina

Jag ska hinna skriva tre låtar som jag sedan spelar in och producerar varav minst en med musikvideo. Sen ska jag även lyckas lära mig spela kornett! :)

Felicia

Komma i form till 2014 sommaren <3
Komma hyfsat långt med bloggningen och få sponsorer.
Lära mig nya volter på cheerleadingen, klara min trippel skruv.

Anonym

Om ddu har 5000 besökare varför bara 4 kommentarer som deltar i din "tävling"...kan du inte lägga upp en bild på din statistik?

Heiduskaja

Anonym: Det finns bild upplagt. Sök på Ask the Bitch answers, eller hör av dig till min Facebook så skickar jag en om du nu inte orkar söka :)
Btw, du vet väl om att om man har 5000 besök/dag så betyder det inte att det kommer vara 4000 kommentarer som dimper ned under ett inlägg på en timma? ;)

steffih

ska vara nykter ett halv år till 1 år! :)

Anonym

finns ingen bild på din ask

Heiduskaja

Anonym: Inte ask.com, utan ask the bitch på min blogg :)

Aurore

1. Ha 4 olika färger på mitt hår 2. Skaffa jobb i USA 3. Börja träna mer

Anonym

varför inte bara länka inlägget?

Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

• Sluta äta kött (till vardags)
• Börja springa!
• Göra eget nyttigt godis och sånt :)

Heiduskaja

Jag tar mig inte tid till att leta ett inlägg, om du anser att det viktigt för dig att se bevis så leta då bevis finns att hitta :)

Jessica

Anonym, dra! jag har sj sett bilden på heiduskajas statistik den finns bara du letar o de e inte heiduskajas uppgift att gå genom sin blogg för att hitta ett inlägg till dej hon har lix bloggat väldigt länge så gissa om de finns många inlägg. hon sa ju att hon kan skicka en bild på hennes statistik till dej på fb. men de går inte för dig eller hur, för du måste ju vara anonym verkar de som? patetiskt

kampentillettplus

Mitt nyårslöfte är att försöka sluta äta så mycket godis, röra mer på mig, äta nyttit m.m.

Nathalie

1 åka till grekland och Jobba och hjälpa hemlösa hundar
2. njuta utav livet mer, "lev varje dag som om den vore din sista"
3. träna mer
4 resa till usa
5. skratta och ha kul

Kaitsu

Mina nyårslöften är följande:

Slutar ha kul..Ingen koka....inga partys....slutar röka...allt ! Och sen lovar jag att lämnar alla andras fruar ifred ....och mindre oskyddad sex....
Och en sak till.....disco där gör man sig bara illa...tror jag blir en jehovas vittne ? :D :D

SMILIE

JAG HAR INTE SATT NÅGRA NYÅRS LÖFTEN ÄN...:/ MEN DET ÄR NOG ATT FÅ NÅGRA SOM LÄSER MIN BLOGG;)



MIZZSMILIE.BLOGG.SE

Hanna och Vilma

Att lyckas med bloggen och få den ännu större. Bli nyttigare och träna mer! Ha kuuuuul

Tom Syversen Linn Dolder

Mina nyårslöften ska bli att sluta röka, börja träna och börja ta tag i skolan ordentligt.

☆Z I N J A☆

mitt nyårslöfte 2014: bli snygg

Kampenomettbarn

Mina nyårslöften är följande

1.inte börja röka igen oavsett motgångar (feströka är ok)
2. Äta nyttigare och träna (som alla andra ska göra haha)
3. Nyår nästa år ska jag minst vara tidigt gravid.

XxvampireuniicornxX

Mina nyårslöften är
1. Bli nyttigare
2. Skaffa nån anorlunda hårfärg
3. Träna mer
4. Bli smalare igen

Emelina

Jag ska bli mer hälsosam(som typ 90% av de svenska folket ska), jag ska lära mig SPARA pengar, och inte shoppa upp allt samma dag jag får dom , jag ska skaffa jobb, jag ska jobba som fan mot mina drömmar, jag ska satsa stenhårt på fotograferandet, jag ska våga saker jag inte vågat förut och massa sånt där :)

Josefin Pageryd

Här är mina löften :D

http://pageryd.horseworld.se/2013/12/29/mal-och-drommar-2014/#respond

KRAM

Mizca

Jag har svårt att hålla nyårslöften så jag tar och kör på att under 2014 skall jag älska min sambo mer än under 2013 och därför inte bråka så mycket med honom - utan vara mer glad!
Dessutom skall jag le emot alla jag möter på stan. Man blir glad av leende människor.

Anonym

Att börja tränna. Att bloggen ska bli bra. Att få bra betyg i skolan.

Babytalk Sweden

Har ALDRIG haft ett nyårslöfte tidigare under mina 34 år :P
Men nu har jag införskaffat mig det första och det är att börja R Ö R A på mig!!!

Ditt ang rökning lät ju bra ivf :) Tyvärr har jag inte satt det som nyårslöfte,kanske till nästa år ;)

Cassandra

Jag har inga nyårslöften och har aldrig haft det så ja, haha. Men jag ska försöka att sluta slösa pengar och att engagera mig mer i skolan.

notateight

Mina nyårslöften och mål för 2014:
1. Få fina långa naglar.
2. Bli av med alla röda fläckar i ansiktet.
3. Gå ner i vikt.

Felicia

hejhej, älskar din blogg.
mina nyårs löften blir, godisförbud, få sponsorer på bloggen, uppnå en viss statistik på bloggen och youtube

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress