Princess Diana

Sv:
1. För hundrafemtiotusende gången, JAG KAN INTE TA BORT NÅGON! Har försökt, tro mig.. Man kan inte ta bort nån annan än sig själv.
Btw så e du både borttagen & blockad på FB (om du nu inte har fler konton) så jag hittar dig inte på listan ens. Sen att du skulle få nån uppdatering från mig är omöjligt, då jag som sagt blockerat dig!
Fattar dock inte vad ditt problem är.. Vill du inte va kvar på chatten (som du påstår dig vara), så bara lämna den! Snacka om att göra en höna av en liten fjäder!

2. Tycker det är kul att du nu går in på min "ointressanta" blogg, som du nu kallade den. Varför ens gå in på den om du nu stör dig på mig, mitt spammande & min blogg? ;)

Heidi Scythe

Svar på din kommentar på inlägget http://heiduskaja.blogg.se/2013/august/no-matter-what-i-stay-up-and-fight-i-just-have-to-give-myself-some-air-before-i-take-new-steps.html#comment: Jag gick in på din blogg för att be dig ta bort mig från chatten, med tanke på att det finns även många andra här som bett dig ta bort dom. Jag ser chatten, och pga det så kan jag även skriva svar på din kommentar hit.
Anledningen till att jag skrev på din blogg är pga att det ska nå fram till dig, med tanke på att det inte når fram till dig här (vilket man tycker det borde göra med tanke på att det var du som startade den), men i övrigt, är din blogg ointressant tycker jag iaf.
Om du har blockerat mig etc så tycker jag det är konstigt att jag blir uppdaterad i den här chatten... Man tycker ju att det borde ju göra susen med blockering - men vad har du för inställning på chatten? Är det inställt för alla dina vänner på facebook eller någon utanför också med tanke på att jag blir uppdaterad om den? :s
Jag tänker inte ta ansvar över något jag inte har att göra med, dvs ta bort mig själv härifrån, då jag försökt även med det men det är blockar, så tyvärr men du får försöka fixa det eller ta bort hela chattfunktionen helt enkelt för att göra majoriteten här glada...
/Heiduskaja

Ps! Det här meddelandet har jag också skickat på chatten också, nu när du tror att jag inte blir uppdaterad om den.

PrincessNanaナナ~♔

Fin rosett! Jag har en likadan ^_^
Jag köpte min begagnad av en på Tradera så jag undrar vart den är köpt från början? Kram :3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress