Well, this is ofc more centered in Sweden som that's why I speak swedish in this vid, but soon will a englisg vlog come up! Have patience for that ;)

Anyway, I tell in this video that many swedes are afraid to be called rasist because they can't tell their opinion about what they really think it's wrong with how the swedish goverment treat the people in their own country... It doesn't matter from where you are or what colour your skin has, we all are equal. It's a opinion, not rasism, I am not rasist but I think there's a lot of things that's handled wrong in Sweden. I don't think that people should call other for rasists etc if there's nothing with rasism to do with it...
 
Anonym

alltså va snackar du om din fula fitta?

Anonym

TYCKER DU HAR HELT RÄTT! Fasen dirr man bli kallad rasist så har man ej ens gjort nå rasistiskt!!!!

Anonym

hahahahahahahah yttrandefrihet jävla cpunge!

Emma Johansson

Sv: klart vi kan samarbeta! :) hör av dig till min mail, [email protected] :)

Anonym läsare

Känner ni er tuffa som är anonyma och skriver elaka saker? Helt ärligt vad får ni ut av det?

Är era liv verkligen så tråkiga att ni söker tillfredsställelse i att göra väldigt misslyckade försök i att trycka ner Heidi?

Det enda som händer är att alla andra tycker ni är patetiska som inte tagit er ur det där omogna beteendet. Hallå ni är väl tjugo år gamla? Ni beter er värre än småbarn!

Heidi har iallafall mycket mer personlighet och mod att vara öppen med den hon är och vad hon tycker om saker och ting. Ni måste vara riktigt jävla avundsjuka på henne därför ni skriver massa trams.

Väx upp lite och gör någonting bättre med era liv istället.

Anonym

Varför skriver du på engelska?

Blondinen

Alltså är du dum? Varför hon skriver på engelska är ju för att hon snackar på svenska i videon, hela hennes blogg är ju på engelska och når ut internationellt antagligen! Herregud, den där frågan var bara dum!

Anonym

RASISTJÄVEL! DITT SJUKA ÄCKEL!

Anonym

har man sett en fulare eller dummare människa? du kommer bli känd på samma sätt som snooki! skillnaden är att hon är snyggare än dig ditt jävla svenne fetto!

Kristen

Rasist är man om har något emot en person pga religion eller utseende...

frida

Ursäkta men hur tänker du när du säger att dom som kommit hit ska skickas tillbaka? Du har inget med oss svenskar att göra, åk du istället? Du har så mycker dubbelmoral!

Adina (BipolarOpheliac)

Jag fan älskar dig Heidi, du står värkligen för det vad du säger och skiter i vad alla andra tycker. Du har helt rätt med att Oman inte öppnar käften och pratar om saken så kommer det inte bli någon skillnad.

Nästa gång du kommer till Stockholm/Uppsala så måste jag få träffa dig.
Älskar att du står för varenda ord du säger :)

Princess Nanaナナ~ ♔

Jag försökte att kommentera på videon på videofyme men det fungerade inte, jag tror att min kommentar var för lång men jag försökte att dela upp den i 2 delar men det fungerade inte heller :o
Men jag postar den här ist ^.^ ;

Håller med dig helt :) ja tyvärr är folk rädda för att bli kallade för rasist. En rasist är en som dömer efter hudfärg eller religion m.m. Man får ha en åsikt så länge den inte är kränkande. Jag är tillsammans med en invandrare ifrån Afghanistan och han håller med om att vi tar hit för många invandrare. Han bor på ett studentboende och måste sköta skolan för att ens få CSN (en självklar sak). Han sköter sig och är jätte duktig och han älskar det svenska språket och vill lära sig mer och mer. Sen finns det tyvärr de som kommer hit och lever en massa på staten och har massa barn och släktingar som bor med dem och tar en massa bidrag. Sen de som inte sköter sig och är kriminella av olika slag. Jag tycker att de som tar för mycket bidrag och inte sköter sig borde åka hem. Tycker också att svenskar/svenska medborgare som inte sköter sig kan bosätta sig på en Ö någonstans :) så jag har emot/ogillar människor som inte sköter sig. De kan bara dra någon annanstans. Skit ska skit ha ^.^ din video var jätte bra och kul att någon vågar säga sin åsikt och delar samma som mig ^.^

Såg nu i kommentarsfältet att det var en massa anonyma kommentarer som kallar dig för massa saker, haha jag tycker "synd" om sådana. Sanningen är att de är avundsjuka på dig för du är så snygg! Jag är avundsjuk på ditt utseende jag också, men inte f*n sitter jag och skriver taskiga saker ^.^ omogna bitches ^_- dock är din stil inte direkt något som skulle passa mig för jag har min stil men ändå är du grymt snygg !!! ^_^ kram på dig!~ <3

Tricia

Jag bara avgudar alla dessa haters! Jag får mig alltid ett gott skratt varje gång jag läser deras patetiska och meningslösa försök till att trycka ner dig :D

Och jag håller med dig om det du pratade om och jag är bara en av miljontals. Jättebra vlog och jättebra att du står vid vad du tycker! Snygg som satan är du också! :D

Tess

Integrationen fungerar inte som den ska och det är ett problem som måste lösas. För jag tycker inte att Sverige ska sluta hjälpa folk. Ja, vi har problem här också. Jag vet det av egen personlig erfarenhet då jag är en av de sjuka personer som blivit misstrodd, utförsäkrad, dåligt behandlad o.s.v. Men att ta emot folk, speciellt barn (men barnen behöver någon vuxen med sig också), från länder som är krigsdrabbade eller där folk förföljs för en annan religion, annan åsikt än den som regimen anser är "rätt" tycker jag helt klart är något vi ska fortsätta göra. Jag blir så trött på dessa "Jag är inte rasist MEN"-människor, för det yttras alltid något stereotypiskt förolämpande om personer p.g.a. etnicitet efter det. Jag har tagit upp problem med integration vid ett flertal tillfällen, men aldrig blivit kallad rasist. Apropå att invandrare får så mycket mer än infödda svenskar... det är en myt. http://www.newsmill.se/node/7281

Tommy

Ändå behövde du förklara dig i texten att du inte var rasist.
så du pratar om dig själv?

Svar: Texten, är på engelska, översättning, och handlingen i videon är med centrerad i Sverige, och jag har många som är från andra länder som läser, så du missförstod? Se videon istället, den är på svenska -.-''
Heiduskaja

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress