Goodmorning kittens! Haha, I have to say that I loooove sundays, it's a good chance too sleep long as hell if you want to ;) Anyway, My mum will maybe sleep at my place today, which I hope, and now within 2 hours I have to go and clean my grandma's place so it's all done.. I have my old stuff in boxes there too so somehow I have to get my things here. I had so little space in my old apartment so I couldn't have all of my stuff there, but now I can when I moved before new year ;)

When it comes to make up, many have asked me if I wear makeup all the time, and no, I don't :) When I don't go out or go to town I never wear makeup, unless I do a tutorial haha! For the record, I wear very heavy makeup so it's just good for the skin to sometimes skip the shit!

Woop wooop I don't need any makeup to be beautiful, so lick these pictures lovers and haters ;)
If we all will work with our selfonfidence and begin to love ourselves and eachothers then there is nothing to be ashamed of! :D
 
Snygg happis kille

Oh fyfan! Jag har aldrig sett dig utan smink men nu när jag ser det så måste jag bara säga: Fy fan vad snygg du är till och med utan kladdet! :O

ramona

hej hopp nu förstår jag när jag läst ;) kram

Anonym

du är riktigt jävla ful vad fan du än gör !

Lona

I'm jealous of your beauty! :O

Anonym

hahha vilken bluff hela du är jävla fula fitta ja skulle aldrih förlova mig med dig!

frida

Alltså du skryter väl lite mycket om ditt utseende på bloggen för vacker kan inte alla vara. Förstå det och sluta skryt, jag skäms för dig!

Anonym

Jag kollade din blogg frida..är du avis för hon är vacker och du ser ut som ett jävla babian arsel?

♥Zofie Jashari♥ - 18år & är förlovad med en 35åring

Fin du är :)

Vill du få mer läsare? Eller nya bloggar att läsa? Gå med i gruppen, dela med dig utav dina inlägg.
Bjud in fler, ju mer medlemar det är desto mer läsare får vi! :) Kram
http://www.facebook.com/groups/505749429470981/?notif_t=group_r2j

Hans

I found 1 fail!!!

Hans

I found 1 fail!

jawa

Men chilla med hatet ~^

Ja, du behöver inte så stark smink, du ser jättebra ut utan också! :)

Anonym

asså hur kan någon som är så ful tycka att man e så jävla snygg som du skryter om att du är!?

Sisko

Vad man har för utseende så är det alltid någon som klagar. Vem har sagt att man är ful alla hittar någon som tycker om. Man ska tycka om sig själv och stå framför spegeln och säga vad vacker jag är. Vissa tycker mer och mindre om någon.

Elin

Heide är skit fin både utan och med smink så ni som säger att hon är ful och skit kan ju bara ta att hålla käften, slår vad som att ni ser ut som misshandlade apor! Om ni nu tycker hon är så jävla ful varför då läsa hennes blogg? Jävla keffon.
Heidi, du är jätte fin och det vet jag att du vet, och jag vet att du inte tar åt dig, puckona som skriver att du är ful är bara svartsjuka för att du är så mycket snyggare än dom ! <3

Moa

gud va fin du va,du är fin utan allt och fin med allt!!! jätte in är du!!

kika in på min blogg också om du har tid nån dag :)

www.nattstad.se/Moa.Östlin

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress