I've thinking about changing my hair a bit, but this time I'm not gonna colour it! I was thinking about doing a sidecut! But I'm not sure yet, because I've allways had long hair (except from when I was a baby ofc!) and I'm afraid that I would regret it if I do it, and I don't know at all if I would look good with sidecut either?

I know that the hair can become fucked when it grows out and it takes at least 3 years for it to be as long as it is now, so I'm unsure... But I really would like to test it, I'm just afraid to regret it afterwards! o.O

What do you think? ;)
 
Milla

Nejjj klipp inte, du kommer definitivt ångra dig sen då det tar "hundra" år att få det långt igen :< och du passar så bra i ditt hår just nu ^^

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Kan vara fint på vissa men ingenting jag föredrar. Men vem vet, du kanske passar i det? :)

Lizzy

Tycker du borde köra på den blonda, bild #3 så att säga. :) Vore schnyggt!

Kajsa ♥

Tror det skulle bli skit snyggt!
Tänker själv klippa sidecut i framtiden. :)

Alice

Klippte sidecut i somras och trivs så jäkla bra i det, när jag klippte första biten av håret tänkte jag "fan jag kommer ångra dethär" men klippte resten ändå för jag hade redan börjat. Har efter det inte ångrat mig en endaste gång. Och tröttnar man så tar det inte alls lång tid innan det växer ut, måste raka min varannan vecka om den ska hålla sig kort..

IDA Q KARLSSON

Hade sidecut för ett tag sedan och jag tycker du borde testa. Jag menar - hår växer ju ändå ut igen?! Klippte min innan sommaren det här året och den har växt minst 12 cm tills nu. (då har jag jävligt svårt att få håret att växa också) Så jag tycker du ska köra på det, och det skulle definitivt passa dig & din stil! :)

Anonym

hahahah så vill du göra dig själv änny fulare!!!!!???? fan du kommer aldrig se bra ut!

Anonym

vad tjock du är

Anonym

raka bort hela håret så kanske det dimper in lite vett i din ärthjärna jävla hora

jawa

Neop, gör inte det. Jag gjorde en sidecut när jag gick i sjuan, nu går jag sista året på gymnasiet, där jag hade min sidecut där är mitt hår mycket mer tunnare än på andra sidan. Du kommer ångra det om du gör det, för även om ditt hår växer ut, hårkvalitén är mycket försämrad och tunnare än vad den är innan. Det är ingenting som "går över med tiden" utan det hår blir SÅ. Just sayin' :)
snagga inte isf, klipp det kortare bara, kanske 1-2 cm från rötterna, men för guds skull, snagga inte bort halva skallen, you will regret it later! xD

Mel Moonchild

I don't think you should go for it, it wouldn't suit you. :s

Vildhjärta

Gör det, så snyggt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress