Hi kittens! You remember that I told you that I had enlarged my lips - well all of it was fake - it was a prank! Why did I do that now maybe think? Well, because:
 
  • I wanted to see what people would think of how it looks on me and what people would think if I would've enlarged my lips because when someone does anything like that people really begin to yell shit about it! But majority of all comments about my lips was positive!
  • I wanted to see how many was against that I would enlarge my lips!
  • To see how many saw that the pictures we're fake! I didn't use photoshop, I have a mac so I used ''bulge'' in the program photo booth ;)
  • It's april, I never did a prank on april 1st so I thought I do it now ;)
It was many who asked me where I enlarged them  (which I never did) so I'm going to give you all tips of where you can enlarge your lips, boobs etc if you now really insist to do it, in a post tomorrow!
 
Laura

tänkte väl att det såg lite fakeat och redigerat ut :D

Jessy

Du är så fin kvinna!

vickan

LJUGa är aldrig bra !!!

Svar: Men aprilskämt är det! :D Haha, dom e roliga iaf! xD
Heiduskaja

Anonym

Fy fan din fula fitta du har aldrig set bra ut och skulle aldrig se bra ut hur mycket du än skulle plastikoperera dig haha! synd att du inte gjorde dig fulare än va du redan är du är äcklig och skabbig och jag skulle aldrig vilja lära känna dig! hela din blogg är skit och du gör inget flr att färändra mänskligheten som du snacka om så mycket, mobbning kommr aldrig sluta finnas hahahah fula fitta!

Carro

Med tanke på att du är anonym så är du säkert själv ful och skabbig som inte ens vågar visa vem du är ;) Syns så tydligt på sättet du skriver att du är avundsjuk för att du själv inte kan göra större skillnad än att sitta och försöka trycka ner folk genom att sitta o kommentera på bloggar. Vet du vad? Ingen tar dig på allvar när du inte ens vågar visa vem du är. Men iofs du vågar inte för att du vet att alla andra som skulle se din kommentar garanterat tycker att Heidi ser bättre ut än dig :) Vilket fattigt ordförråd du hade btw ;) Ta en svenska kurs, stavningen var inte heller mycket att hurra för.

Anonym

du har aldrig operera dig,så hur kan du ge tips på plastikkirurger? det är inte så bra, för tänk på dom du tipsar om och din läsare går dit och opererar sig och allt blir helt misslyckad och då kommer hon klandra dig för du tipsade henne om det stället. för att ge tips borde man själv utfört en operation på det stället, du kan inte tipsa folk var dom ska operera sig om du inte vet om det blir ett bra jobb! så du borde tänka på vad du skriver. det handlar inte om var det ligger utan hur bra dom är,så lämna över tipsen till kissie tex som har mycket erfarenheter om det.

Svar: Men OMG, jag känner folk som plastikopererat sig, herregud. Tror ni verkligen jag är så dum? -.-'' Shit, det här går ju över gränsen! -.-''
Heiduskaja

Nikore

Jag skrev inget,men jag tycker du passar så mkt bättre med de läpparna du har nu,tycker det ser konstigt o rent ut sagt fult med förstorade läppar egentligen,men ja upp till dig ju =)

Angelina

Verkar vist vara en Anonym fegis som inte vågar tala rent. haha! Så sjukt! betyder bara på ren avundsjuka och de sjukaste av allt. Om en människa hatar någon, varför läsa bloggar på dom man hatar? haha cripy!:)

Anonym

haha carro din slampa tror att heidi älskar en som dig och du ljuger du har aldrig älskat heidi! hahah fejkparet à la happis

Anonym

o när tänkte du att vi skulle tro dig att du nu säger att du inte gjort det? klart du gjort de du lever juh på soc

Lesbiska Anna Lins

Hahaaa, världens roliaste aprilskämt! :) vad dumma folk är som kommenterar anonymt, har ingen blogg själv eller sånt men tycker ditt aprilskämt var bäst av alla bloggar jag läst! dom gick ju på dig och du har säkert fått en bunt med haters som kommer göra dig stor och känd och så mkt bättre än dom! Show it to tha world!

frida

jag tycker otroligt synd om dig. jag är glad att vi inte är vänner något mer, du är ju helt störd och ditt utseende säger mig intet bra. Tack och hej

Jessy Hill

I really liked your prank, you we're at least honest all the way and you got them all!

stolt törebo

hahaha, fläskiga heidi ser ut att ha bantat! då blev du anorektiker som din låtsaskompis cissi hahahah du blir ju fulare för varje år! SKÅL!

Från töre

Jag trodde inte törebor kunde fortfarande vara så barnsliga! jag hata heidi när hon gick på våran skola för att jag tyckte hon var allmänt störd till hur hon klädde sig men jag ångrar de, hon ser vackrare ut för varje dag ända så långt jag följt hennes blogg! tycker det var bara starkt av henne att gå igenom allt det hon gick på vår skolan. sa aldrig sj ngt ti henne men jag iakkttog allt.

hahah

dina bröst har växt iaf fr 7an

Anonym

du är ju helt störd, hoppas du dör såsom din fake kompis haha fyfan vad vi ska mobba ut dig nu när vi hitta dig!

Carro

Anonym som kallar mig slampa! :) Jasså, de säger du :) Tror du verkligen det själv? Gissar på att du aldrig haft ett förhållande ;) Så jävla patetiskt att det inte är sant. Jag älskar Heidi och hon älskar mig :) Vem fan bryr sig om vad du tror eller någon annan för den delen? Som sagt märks att du inte har haft ett förhållande, för du verkar inte veta vad kärlek är :) Pusspuss!

Snygg happis kille ;-)

jag tycker hon är snygg som fan! skulle lätt försöka få henne i säng om hon inte var förlovad!

Annelie Brännvall

Jag tror inte precis Heiduskaja kommer ta åt sig av era dumma anonyma kommentarer, med tanke på det hon vart egenom så har hon ägt ut er ganska hårt genom att komma så här långt i livet!
Du rockar fett Heiduskaja!
Vi står på din sida!

Alexandra

OMFG VAD MYCKET FEGA PERSONER SOM ÄR PÅ HENNES SIDA BACK OFF FÖR FAN! NI ÄR JU HELT DUMMA I HUVUDET!
HEIDUSKAJA GÖR BARA BRA TILL SAMHÄLLET, FÖD LIKADANA UNGAR SOM DU OCH STARTA PARTI SÅ RÖSTAR JAAAG! <3 <3

Linnea

Ja ids inte säga mitt namn för skulle fo skit för de men jag älskar din blogg heiduskaja och jag ska säga till alla som är på hennes sida som kommenterar taskigt att ni kan dra åt helvete, ni är inte värda ens erat eget namn anonyma dumhuuvven

Carro

Än en gång visar det sig vilka patetiska idioter störta delen av töreborna är :) Lyckligtvis inte alla, men det är dock inte långt ifrån. Ni har förfan underutvecklade hjärnor, med tanke på att ni fortfarande håller på såhär :) Svårt att mobba ut någon som har mycket vänner? Tänkt på det? Bara för att hon levde runt er amöbor tidigare som inte verkar fatta vad ni ens säger. Hon måste betyda väldigt mycket för er när ni orkar lägga flera år av eran uppmärksamhet på henne. Bara för att ni är inavlade i den där lilla byn och inte träffar andra människor så påstår ni att folk inte finns? Tänk efter hur dumma i huvudet ni låter! Eller justja ni verkar ju inte kunna tänka efter över huvudtaget. Hur fan kan man vara stolt över att vara från töre? Ni är ju fan så inavlade att ni inte förstår att man ska skriva sitt namn, inte vara anonym. Eller Nej Justja ni är för fega för att avslöja vilka ni är :) Ja Heidi kommer att dö, precis som ni också kommer att göra :) Trodde ni att man lever för evigt eller? Patetiska anonyma törebor :)

Anonym

käften carro vad fan ä du för nå

Anonym

ser ut som å heidi kommer gifta sig med en likadan som henne, då är det ju konstanterat att det är det smartaste släktet som någonsin kommer finnas

Happisbo

Heidi är ingen hora, hon är inte lätt att få i säng! Jag personligen har försökt, men voi vittu det är svårt! Sen blev hon o Carro tsm, då var de bara att ge upp!
Folk är ju bara dumma som låtit sig gå miste om att ha en sådan brud att göra med!

Ella

Mogna männsikor säger jag bara som håller på såhär? Nja inte direkt och folk som är anonyma kanske inte är avundsjuka som ni säger. De är bara osäkra i sig själv typ och har inget annat för sig än att ''störa'' sig på någon. har varit sådan förut men är en helt annan människa nu och känner att senare i livet kommer jag att ångra det jag har gjort mot folk för det kan hända mycket med bara ord!

Anonym

heidi din lilla hora du är en fitta och luktar bajs urch fy fan vad äckligt! glad att töre slapp dej!

Carro

Jag är en helt vanlig människa :) Jag har inte precis öppnat käften heller :) Jag skriver här, jag pratar inte in kommentarerna :) HAHAha Ja Garanterat att det blir det smartaste släktet någonsin, finns absolut inga gener från töre ;)

Anonym

carro håll käfte du ha inget me detta o göra!!!!!!!!!!

Carro

Haha. Du stalkar visst Heidi ;) Men du verkar ha fel på luktsinnet :) Jo vad roligt nu får ni idioter vara ensamma och fortsätta med ert "fina" släkte :)

Anonym Haparanda

Nå, joo nog var de mycket trafik här alltså! Tycker det är bara bra att ignorera dom där efterblivna stackarna :)

Carro

Nähä jag har inte något med det att göra? ;) Jag har mer med Heidi att göra än någon av er :) Fattigt fint ordförråd har du ser man :)

Ella

Ursäkta om jag lägger mig i här.... Men kommer bara bli mer och mer om ''ni'' svarar dem ?

Lika bara att lägga undan för det blir bara roligare och roligare ju mer svar ni ger dem?!

Anonym

haha fyfan vad du är fuuuuuuuuuuuuuuul hur kan nån gifta sig med dig din lilla fitta haha trång som fan säkert o fett ovärd att knulla fyfan horunge från töre din lilla skitstövel!

Carro

Så du vill ha slappfittor du :) Ovanligt att killar vill ha det :) Ja att du är från Töre förstår nog alla redan ;) Och du tror ju att någon ens skulle vela knulla med dig oavsett om du tycker att det är värt det eller inte :)

Arg happisbo

VITUN IDIOOTIT! Vad är det för människor som gått på din skola innan? Ett under att du inte blev smittad! Eller ja, enligt mig har du alltid varit smart och fin, men hur orkade du med det här om det var nu såhär då innan? Hoppas du trivs i Happis! :)

kebabrulle

Omogna från båda hållen herregud.......SMÅBAAAAARN

Carro

Ella: Jo de är meningen :) Kul att se hur tröga kommentarer dom har att komma med :) Dock komiskt att det inte kommer något bättre med tanke på alla års erfarenhet dom har av att försöka trycka ner folk :)

marielundare

Heidi kan supa alla kalixbor under bordet och sjunga bort hörseln på dom, KIPPIS! Ignorera dom bara! :)

Ella

Ja men blir ju inte bättre av att ni fprtsätter skriver ''mot'' varandra snälla det är att ta på sig skynket och låta det rinna av istället för att om man svarar ''bryr'' man sig oftast ''ni'' kanske inte gör det nu men det blir baar negativ energi och de bara tar er energi som ni kan ha bättre användning av :) om ni vet vilka det är eller har en aning så anmäl dem bara så farligt är det inte med det bara kränkningar lika bra att få det gjort! men de har inge annat bättre för sig än att vara fula i mun!

Eleonore Isaksson

Du skrev ett inlägg om dina läppar och folk kommenterar sånna här saker? Från ingenstans? Fattar inget! Det är ju upp och ned helt och hållet på allt! :O Stå på dig, du är stark!

Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH HEEEEIDI DU ÄR EN FITTA FITTA OCH DINA CPSKADADE HIUNDRAR BORDE ALLA FLÅS O HÄNGAS HAHAHAHAH CPSKADADE jag hatar dej för du är en fet hora och du blir tjockare fr vrje år

Carro

Förstår hur du tänker :) Men de är faktiskt bara roligt :) Ännu roligare att dom tror att man bryr sig ;D Äh inte kommer vi att anmäla dehär så farligt är det inte ;D Det är ju bara fega människor som säger roliga saker när dom försöker vara elaka :) Ren underhållning, det är därför jag inte slutar :D

Nalle

Men herregid O: det är här ju sjukt!

Laura

Ni alla som har skrivit nått taskigt, vart är det ni vill komma med det hela? Vill ni visa att ni mår dåligt eller? Ni borde skriva erat namn så vi kan hjälpa er och få hjälp.. Tycker det är otroligt sorgset att ni behöver må sådär dåligt att ni ska ta ut det på en flickas blogg som är hur fin som helst. Men nog förstår jag det, att ni är agro och kollar snett och kommenterar taskigt till Heidi, för hon är sjukt fin och har kommit över allt skit ni gett henne. Men ni trampar på samma spår, hela tiden. Nästa gång borde ni verkligen skriva erat namn så ni kan få någonslags hjälp till erat dåliga självförtroende och att ni kommer över avundsjukan.. Och det lågaste är att kalla någon ful eller äcklig etc när man inte vågar stå för sitt namn, du/ni verkar själv vara så fula att ni skäms över att skriva ut erat namn här. Sök hjälp, snälla. Det är bara er själv ni sårar, inte Heidi. Hon är stark och vad har Carro med det hela och göra? Hon är hur fin som helst, precis som Heidi oxå. Världens sötaste par dessutom. Så håll bara käften.

Jag känner Heidi ganska bra, vi har kontakt nästan varje dag med varandra och hon ställer upp för mig alltid när jag behöver hennes stöd. Hon är verkligen inte det ni säger att hon är, kolla er i spegeln.

Och Frida, ska verkligen DU kommentera något om Heidis utseende eller säga att hon är störd? Hahhaha, åh herregud. Du borde oxå söka hjälp, kolla dig själv i spegeln och skaffa bra glasögon.

Och sist men inte minst ; Heidi, du är sjukt vacker, jätte söt och verkligen underbar! <3

Vill vara anonym

Nu skäms jag att jag bor i Töre. Ska be hela familjen flytta härifrån. Stå på dig Heiduskaja, du är min idol!

Hapis kille

jag vet inte hur jag hitta hit men när jag stanna här så blev jag riktigt förvånad över hur folk kan hålla på! du och jag träffades på en fest längesen, vet inte om du minns mig, men nu tror jag dig verkligen! förstår inte hur folk tycker du är ful? du är en av dom vackraste i hela haparanda, så länge som folk tar tid att lära känna dig och förstå dig! Vill inte lägga ut mitt namn, men vågar säga vem jag är till dig personligen!

Happis kille

Happis* kille skulle det stå över min kommentar, förlåt!

Happis kille

Happis* kille skulle det stå över min kommentar, förlåt!

Anonym

va ä de för fel på haparanda mobba ut henne då hon förjänar de hon är dum i hivvet jag hata henne fan hon är en hora jag hatar dig heidi du heter inte heiduskaja fy fan heidick hahahahaha! det här blev kul

Carro

Vi är inte så inkompetenta att vi mobbar folk, speciellt utan anledning. Vad har hon gjort mot er som är så farligt? Existerat? Gammalt talesätt "Man kan aldrig hata någon som man aldrig har älskat" :) Nej hon heter inte Heiduskaja, det är ett smeknamn. Men du heter väll inte heller Anonym? ;)

stolt törebo

heidi ä en jävla finnjävel som hennes skada cpmorsa hon passar i haparanda bland alla fula finnasktet hela skiten bajs happis är inte välkommen hit

Tornio aka Happis

Heidi sun koti on happiksessa, muista se! Olemme iloisia että tulit meille! Kalix ja Töre ei oo mikään paikka sulle, tiedän että olet voimakas nuori nainen! Pidän peukot sulle että sinusta tulee jotain mahtavaa tulevaisuuessa!

Anonym

hahahah jävla fula anka du är ful det måste va feta fel på din fula morsa ich dian fula uppstpppade rövknullsmoppae till hundar, som födde dig! fan vad du är fuuuuuuul!

Anonym

dina hundar borde flås o säljas hahahah jävla hora så blir de lätare på marknaden ingen vill köpa dig!!!

stolt happis tjej!

Ni är ju sjuka i huvudet, Heidi vill inte ha något med er att göra, fattar ni inte det!!!??? Lämna henne ifred, och Happis är sååå mycket bättre än Töre, vi håller inte på det där sättet som ni gör!
Heidi, det är bra att du kom till happis!

DanneMan

Mycket lustiga men även roliga kommentarer här! Du är bäst Heiduskaja, snygg också! :)

Altrium-223

Det här var ju trevligt ^_-
(Äter popcorn och njuter av underhållningen.)
Jag skulle gärna bjuda (popcorn), men är naken så det kanske är konstigt. Jo, jag har morgonrock på mig, men är i övrigt naken... Jag brukar inte ha kläder på mig, mitt i natten i mitt eget hem. Varför pratar jag om det här? Jag vet inte... men låt oss nu vara glada tillsammans :)

Nikka

Jag tycker att både heidi och carro är snygga och fina människor.
Ni har bara dålig smak som inte tycker det.

-.-´

Stina

Stackars anonyma du, dig är det verkligen mest synd om, du borde få hjälp med ditt hat. Inte nyttigt att hata så, du kommer att bli sjuk av detta.

Christel

Vafan har folk emot finländare egentligen.? Dom är ju precis som oss bara att alla inte pratar som oss.

Och jag tycker du är jättefin, dom som säger nåt annat måste ha fel på ögonen.

sara

Heidi å Carro är dom underbaraste tjejerna som finns <3 dom är mina bästa vänner. Jag tycker synd om alla anonyma idioter som inte kan se det. Å när jag läser kommentarerna från vissa Törebor blir jag jäkligt glad över att jag flyttade där ifrån. Jag saknar vissa törebor hade några awesome vänner där. Men dom som sitter å kommenterar negativt kan kyssa mig i röven! Stå på er Heidi å Carro jag älskar er ni är dom.snällaste , underbaraste å bästa vännerna man kan önska sig <3

Illertjejen ^^

Alltså vad är det för fel på folk? Orka förfölja en människa bara för att snacka skit och försöka trycka ner? Låter som om de här Töreborna behöver få hjälp. Låt Heidi och alla andra med alternativa stilar vara ifred? De är iallafall starka nog att våga vara sig själva och ha en egen personlig stil.

Menar.. vad får de ut av det här? Vad kan man möjligen få ut av att fokusera all sin energi på en annan människa när man istället kan försöka må bra själv?

Heidi du är sjukt awesome som vågar stå för den du är!

Sara - Ensamstående mamma

Men fy vad folk är elaka, inte konstigt att världen håller på gå utför helt och hållet gällande mobbing. Det är så lätt för dessa anonyma människor att sitta bakom en skärm och leka allan - utan att överhuvudtaget tänka sig för.

Du är vacker Heidi, oavsett du förstorar läpparna eller inte - det är något som är helt upp till dig, det är ditt val och det har ingen rätt att klanka ner på. Kör ditt race och skit i alla dessa patetiska människor som inte ens kan stå för sina ord - utan måste gömma sig bakom en anonymitet, bara för att våga klanka ner på någon annan för att dölja sin egen osäkerhet och dåliga självförtroende och självkänsla.

Kram

Felle

Va med i dagens blogg ! :) http://feliciaofsweden.devote.se/

Lena

Omg. Snacka om genomslagskraft.
Underbar blogg!
Underbart skämt.
Underbarast är ändå alla kommentarer du fått på detta inlägg.
Orka gå tillbaks och läsa en blogg skriven av någon man hatar så mycket att man önskar denne död.
You go girl!!

I just love you.
Och alla anonyma patetiska patrask som sprider hat...
VÄX UPP FÖR FAN.

Tricia

Min spontana tanke är att om mobbarna är fast beslutna att verkligen ta kål på dig så önskar jag dem lycka till. Med tanke på hur många anhängare och vänner som stöttar dig så har mobbarna inte en chans i universum. Sedan kan du ju polisanmäla dem för trakasserier osv. Polisen kan logga deras IP-nummer hur lätt som helst och jag slår vad om att de inte är så jävla kaxiga längre då.

Stå på dig Heidi, du har en hel armé bakom dig!

Vildhjärta

Om du ljuger medvetet i bloggen så får du ju förvänta dig att folk blir fittor :) du är en offentlig person i och med bloggen och folk har alltid något att klaga på. Stå på dig!

Jonna

Hejhej! inte för att jag känner dig, men jag vill bara berätta min åsikt. Går ditt hår att lösa, alltså när det blivit så tovigt? Sen så ville jag bara slänga ett ord till dom andra som var så jävulst elaka, att dom är bara så himla avundsjuka på dig. Why fight for this? Skulle föredra vapenvila, haha. Men du kanske inte är känslig, för det syns inte på dig. Jag tycker att folk ser helt okej ut med vad dom än har eller hur dom än ser ut. Om man nu inte te.x gillar en persons utséende (säger till dom som skrev ohyggligt) så är det bättre om man inte ens kommenterar ett inlägg om hur ful man är. Dom kanske tycker att det är kul att bråka i en blogg, men det föredrar inte jag att göra. Är så pass mogen att ta mig ifrån bloggar som hela tiden skapas bråk i. Te.x Anonym, hon.. kanske är den fula trots allt. Nej, jag vet inte, för jag har aldrig sett henne in real life. Nu kanske jag utbrast att hon var själv ful, men egentligen så vet jag inte.
Må bra.

/ Jonna

asså käften!

SLUTA!alla som inte gillar henne,kommentera för fan inte!!! är ni så jävla omogen? de är bara småbarn som håller på med sånt här,vuxna människor,ska kunna bete sig på internet!! asså vilka idioter ni är!!!! varför ska hon behöva höra de ni tycker om henne? men såklart ni är ju bara avis på henne för att hon är så fin,snäll,vacker♥ JÄVLA IDIOTER SOM SKRIVER SÅNT HÄR TILL HENNE! fuck off!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress