25 mars 2018

Youtube haul

LIFE OF

Hej mina fina! Har varit så trött dessa två dagar, har inte heller hunnit fixa färdigt det som jag skulle göra redan i fredags så idag gäller det att fixa det innan jag känner att det blir för mycket stress. Har säkert ordnar upp minst 15 stora viktiga saker per dag som tar tid planering och energi. När jag kollar in i almanackan försöker jag tänka på att jag hinner ta och fixa resten imorgon då när min trötthet slår in vilket är  också den som gör att ja dels inre hinner. Tänk om man inte behövde sova vad mycket man skulle kunna få gjort!

Det kommer nu också komma upp en uppdatering på Youtube, jag hade en omröstning på min Instagram på om jag skulle göra en video på tubban eller inte samt vilket språk jag skulle ta den vloggen i vilket blev på svenska som dom flesta ville. 

Köpte eb massa smink oxh nagellack och andra fynd när jag var nere i Stockholm oxh VILL verkligen visa upp dom, är ju inget annat än lycklig över att jag fått så mycket så billigt dessutom!  Kommet förbereda videon imorgon för idag ska jag hinna färdigt med allt så jag inte behöver stressa ikväll! Skriver mer senare när jag har mer tid, puss på er !



Beatrice

Faktiskt snabb och bra information, inget man alltid tänker på faktiskt...

Karin Nilsson

Jag borde börja kolla då mer på din yputube för dui har ju redan lagt ut videos där ju :O

Celine

Det vill ja inte missa lägg ut dehär ocks :O

Bea Nyström

DET MISSAR INTE JAG!!!!

Elsa Nybro

Lägg upp de på blioggen ser gärna! <3

Mira Nuskinen

jag ber till gud att de är mycket smink såg dina stories på instagram och facebook!!! :O

amanda Reinertz

MAKEUP!! OMG det fanns så mycket så vill se allt!"!! är de bara smink?

Johan Photography

Schysst youtube

Katerina V.

börja följa din kanal för du verka ha mycket intressant där :)

Anonym

Vad är länken till din youtube? sökte på heiduskaja men heter u bara det eller är det Oficial?

Wilma

Åh så kul lägg snälla upp den hit! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress