Bråken
  • Jag har haft så mycket bråk att ni bara inte anar! Haha, bråk med det menar jag då att såbnt där onödig tid som gått åt massa tjafs som nte är egentligen värt att lägga tiden på - och det är med personer man har nära sig och man blir bara trött av allt och det äter ens energi. Man hinner med så mycket mindre då. 
Bussresor
  • Är det något jag inte uppskattar är det restiden mellan sträckan Haparanda och umeå, det är inte så himla hemskt långt bort tycker jag, men att restiden inte har någon skillnad med om man skulle välja tåg tycker jag är inget vidare, känns obekvämt att inte det finns tåg som andra alternativ här uppe för tror det skulle gynna fler kommuner som i princip känns att de är totalt utdöende. #sverigesröster >>
Swish
  • På något sätt känns det som att swishfunktionen är överallt nere i södra Sverige men direkt man kommer upp till norr begränsas möjligheten. Är det jag som blir för bekväm när jag är nere i Stockholm, eller tycker man att det ska egentligen vara något man borde skaffa upp hit för att underlätta resandet hos bland annat ungdomarna som redan tycker det är besvärligt när man inte har körkort? #sverigesröster >>>
Ryggsmärta
  • Ni anar inte hur jävla ont i ryggen jag har! Har så ont att jag svär, och jag behöver få in min träningsrutin också sen med Tina men ni kan ju ana hur lätt det är när man går med smärta, jag misstänker ibland att jag behöver komma till en massör. Haha någon som vill bjuda mig på massage räck upp en hand - för är fett fattig just nu!! 😝 Nej men, den dödar mig right. Det är riktigt stlrande och ska fasen investera i en ordentlig ny korsett snart från mitt favvismärke om det inte ger med sig innan träningen - jag måste prioritera det alltså hur fattig jag än må vara just nu! 😥
Umeå
  • Det var ett bra planeringmöte och ses-igen-möte över dagen med Fanzingo från Stockholm och SVT i Umeå -fast då min bussresa tog sju timmar dit och sex timmar hem så fick jag åka dagen före och övernatta där för jag skulle annars behlvt åka mitt i natten och hade ju inte orkat med mötet annars. sömn är viktigt och sover redan korkat som det är 😶
Lush
  • Då jag for till Stockholm hade jag tomma lushburkar som jag lämnade tillbaka till butiken >> i Luleå, för att för var femte lushburk så får man en gratis ansiktsmask! Lush är ju veganskt och därmed deltar jag ju gärna i återvinningsprocessen med att burkarna går till återanvändning och sparar på miljön! Och i veckan så öppna jag mina, varit noga med att förvara dom i kylen!
Modellbilder
  • Har haft en hel del med grymma samarbeten i Stockholm som jag nämnde igår >> och det kommer nog komma upp lite på bloggen, är jättenöjd med det här >> setet från en plåtning med Tom Plenningsköld >>  och det kommer nog komma fler uppsättningar på min sida på facebook >> ! Även vilder från andra samarbeten är på upptåg och väntar ivrigt på fler resultat! 
Smoothies
  • Jag har massor med nya recept på goda smoothies som inte smakar spenat, men som innehåller minst 150g spenat varje morgon! Kommer nog slänga upp inläggen här på bloggen och dela med mig av dom ifall ni också vill det; var en del som rösta jag på snapchat rätt fort <3


 

 Har du djur? här är nåt för dom! >>
Mira Nuskinen

härliga hissar!

Elsa Nybro

Hur gör man för att delta i sveriges röster?

Johanna

Vad kan man göra för att delta undrar jag med och puibliceras det npgonstans?

Wilma

också nyfiken på sveriges röster!

Johanna

Haha Wilma ja visste du skulle också dirr ja skrev de !!

Johan Photography

DU MÅSTE LÄGGA UPP MODELLBILDERNA!! :o=

Mira Nuskinen

Jag verkligen vill se smoothie recepten

happisbo

Håller med om trafiken i norrbotten den är inte bra här och jag hoppas verkligen att dom gr något åt bussarna och att vi i sese kan åka oftare man är less på att behöva fixa skjuts varje gång man ska åka. Sen ska man delta i aktiviteter och fråga skjuts av kompisar, tänker på de som inte har körkort och lider med dom #sverigesröster

Ali m

Vad hänt med din rygg varför du ont?

Linnea Karlsson

MER SWISH TILL NORRBOTTEN! vilken grym ide för alla småföretagare bara tänka sig!

Karin Nilsson

Härligt med ansiktmaskerna, vilka valde du och valde du flera? :D

dude

Fan va snygg du är

Bea Nyström

Men åh vilken bra lista :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress