Foto av: Lisette Höghäll @Haparandabladet >>
Hej alla fina kittens! Äntligen kommer detta efterlängtade inlägg som visaratt jag lever och att jag inte heller ha glömt er, så mycket grymma saker händer konstant i livet och biland känns det som att jag inte hinner skriva för att jag är ute och flänger och far hela tiden. Emellanåt får jag mina depp episoder där jag verkligen inte pallar och måste ta paus från allt, men nu har de inte kommit med lika jämna mellanrum men det har att göra medattjag inte hinner lägga ned tid påatt grubbla, för det finns så mycket att göra och fokusera sin tid på. 
 
Jag kommer återkomma med ett inlägg om mitt möte med svt och fanzingo och de andra prfilerna i umeå som jag var till för några dagar sedan, uppdateringen om Stockholmsresan borde också komma upp för jag har varit där nere på grymma samareten också som jag gärna visar upp på bl.a facebook och en del går att se här >> redan nu som en lite sneakpeak på gilla sidan! Det finns en rad med bilder på upptåg, och ni har väl inte missat mitt grymma samarbete med en frisörsalong i Stockholm när det kommer till mitt ideella arbete mot mobbning gällande min kampanj #BDC som jag även nämnt på mina sociala medier? 
 
Kommer komma ett mer beskrivande inlägg kring detta samt också kommer jag visa det nya fina håret jag också har som jag gjorde på salongen >> jag har infört samarbetet med i Stockholm! <3 Vilken härlig och grym kvinna hon är som gjorde mitt hår, verkligen underbar personlighet och hade aldrig haft äran att träffa henne om det inte vore för min underbara väninna Faith >> som också modellererar och är den vackraste som även fick  mig mer intresserad av att ta ett större steg mot modellandet, hon är verkligen en inspiration för mig och är överlycklig över att få vara en del av hennes liv! <3 Kommer komma med mer updates så håll er inne här, lovar att idag kommer det komma kontinuerliga inlägg för nu har pausen varat för länge även om det är bara 2 veckor - men jag saknar bloggen och er! 
Kommentera gärna hej med en länk till eran blogg så kan jag länka den i nästkommande inlägg som tack för att ni är så fina och tålmodiga med att löäsa och vänta på nya inlägg, och instagram länkningar går också bra! Puss på er så hörs vi senare! 
Mira Nuskinen

ska bli så kul att läsa, inte förrän jag börja följa dig på sociala medier märkte jag hur mycket du verkligen gör!!!! du är ju så jävla awesome!!!

Karin Nilsson

Att följa dig på sociala medier är bäst, information som man lätt kan hitta också om de intresserar!!

Linnea Karlsson

Åh jag älskar dina stories på din instagram där man kan följa hur du kämpar mot dina ätstörningar så aktivt!!!

Joel

Hur gör man för att dela med sig till #sverigesröster

Nenne

Men gud så jävla snygg du är!!!!

Johan Photography

Du passade fett bra i din läppstift, såg att det kommer en haul på youtube, hur hittar jag till din kanal?

Moa Hietala

Älskar den nya stilen på din blogg!!!!

Elsa Nybro

Ja var inte beredd på hur mycket du gör i alla möjliga olika kategorier, shit hur fan hinner du? Du finns ju överallt på google märkte jag när jag sökte på bara ditt nick Heiduskaja o.o

happisbo

Jag vill vara med i sverigesröster men kan du berätta mer om det för mig? i ett inlägg?

juha

Vi borde få bättre trafik till byarna!!! ska jag hashtag de på fb tai mitä?

juha

meinasin #sverigesröster

Danne davids-son

du åär fett snygg och såg dej först för dina modellbilder men mräkte att jag visste var jag kände uigen dig från, du är ju den fösta stora emo-lolita bruden från norrbotten på tubban ju!!!

Ali m

Hur man blir medlem i ett ungdomsråd, såg du vara aktiv i kommun ??? e de kul?

Katerina V.

Jag har följt dig i flera år på alla möjliga sociala medier som du varit med på och när man ser vad du gr på sina stories ochva du åstadkommer varje dag visar hur grym du är som redan frpn ärtjan då ja börja följa dig o har inte ångra en enda sekund att ja klickar alltid tillbaka in på ditt nick! du har alltid inspirerat!!!! Tack!! <3

_jONAS

så grym blogg! inte vanligt att ja ens bryr mig men din är fan något som viker ut iallafall!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress