Godmorgon! Ni anar inte hur arg jag var när jag vakna idag, jag har olika appar såklart precis som alla andra på telefonen - så aktiv som jag är via mina medier liksom så finns jag ju där - och det är ALLTID samma användarnamn: Heiduskaja. För den delen syns ju mitt användarnamn och dessutom så om man hör av sig till folk brukar man ju säga vad man vill? Så. Jag blir väckt av ett samtal på morgonen, som jag trycker rött på tänker inte svara till randoms som ringer - jag klickar alltid och skriver meddelande där jag frågar ''Vad vill du och vem är det? Ärdet viktigt? Svara i text tack!'' så RINGER MAN IGEN!? 
 
Klickar rött igen. Skriver samma sak på engelska ifall hen inte förstår svenska t.ex, men så kommer istället frågan i text PÅ SVENSKA: ''Vem är du?'' och ringer IGEN en jävla tredje gång? Oavsett språk kan man ju fatta vad ett klick betyder och ta de som att man inte har tid t.ex eller inte vill prata med en random som ringer helt plötsligt och ev. kan jag riskera för att den jäveln sätter igång videokonversation och sitter och runkar OCH DÄRFÖR svarar jag inte till random folk som ringer via appar för mitt telefonnummer ger jag inte ut hur som heslt antagligen. Jag blir så jävla arg speciellt när man blir väckt av såna här idioter både natt och morgon som inte ens kan ringa mellan normala tider. Klart som fan jag ringer till vänner sent på natten men jag respekterar att inte ringa om jag inte är säker på att de är vakna - men när man ringer flera gånger om till en person man inte känner och blir klickad gång på gång och svarar med att ''vem är du'' så blir man fan tokig och skäller ut dom - exakt det jag gör via voicemessages om inte texterna på svenska, finska eller engelska går fram så då jävlar blir man sur om man inte blir respekterad. Ingen av mina vänner på Facebook ringer på messenger random om det inte är något och de är för att man fattar hur störd en människa blir på att de ringer ett samtal från varje jävla chatt man har - ska det inte vara vanligt folkvett - att skriva eller skicka voicemessage o0m man blir klickad om det är något?

Ring inte till mig på sociala medier 8 gånger i rad för att ställa mig frågan ''Vem är du?'', ställ frågan här eller i text men sitt inte och ring och ring och ring och ring om ni inte vill bli blockade och få mig sur på er. Fett respektlöst att telefonharassa folk på det där sättet - inte okej på internet eller överhuvudtaget. Flera gånger jag skickar denna >> länk till folk som håller på sådär - google me instead of pissing me off. Jag blockar allt som ''stör'' och inte respekterar mig och undrar man verkligen vem jag är - sitt inte och kräv att jag ska prata i telefon för att presentera mig för varenda jävel som ringer för den frågan är redan besvarad om man fattar följa länken. Senast 1 vecka sedan jag fick en kuk dragen i skärmen där personen runkar fanatiskt och säger att jag är vacker för att ja råka svara för ja va så trött och tryckte fel - jag är inte intresserad av att se en random runka för mig - det finns dom som frågar ''får jag runka för dig'' och tro mig - dom som frågar först respekterar jag mer för dom trycker inte sin köttstång i ansiktet på en!
 
FATTA. Det här blev såklart ett surt inlägg men jag VET att jag är inte den enda tjejen på nätet som upplever de här och är fett less på att folk beter sig respektlöst sådär - eller massa samtal från människor som ställer udda frågor för att de ''vill höra din röst'' medan de ställer bokstavligt talat dumma frågor. Dafuq... Jag är så less - ni killar och män som åtminstone frågar först och till och med respekterar ett nej - ta creds för det för de är så man gör; frågar först, agerar utefter svaret och därför även de personer inte blivit anmälda av mig. 
Fråga vilken brud som helst, en kuk är inte ''bara'' en kuk så länge den sitter på en annans kropp och inte på en hylla i en sexaffär. BIG DIFFERENCE! 
Är man så sugen på att visa kuken för folk på nätet, fråga först om du inte vill känd hos den Polizei.

Hoppas ni haft en bra morgon iallafall <3
 
 
 
Karin Nilsson

Men fyfan vad äckligt! jag fattar varför man inte svarar det händer ju sånt hela tiden..

happisbo

men usch! stå på dig du gör inget fel med att inte svara - du gör redan mycket annat så folk borde fatta att man inte har tid

Linnea Karlsson

men shit, inte ens porrstjärnor tycker om att få sånt så de gör säkert inte dom flesta brudar

fATIMA

men så äckligt!!! BRA INLÄGG!!!!

dude

killar gör sånt för att dom tycker du är snygg
betyder inte att de dom gör är okej för de är de inte

Jocke

Jag fråga dig på snap om ja fick visa kuken för dig 2 år sen och du skrev nej och gjorde inte de, min kompis blev blockad och outad av dig när han tryckte den i ditt ansikte på snap, höll på garva ihjäl mig för han visa aldrig kuken igen utan att fråga först!!!
du är en queen och killar ska få höra när dom inte beter sig. kvinnor är inte objekt.

Patrik duvet

alltid tyckt du är en queen, hur lite kläder du än har och hur sexig du är så är du ingen internethora som yar sån skit med bara ett block, du står på dig och de är därför JAG BEUNDRAR DIG
Kvinnor behöver stå på sig mot äckel som oss men kom ihåg att vi också är olika <3

en kille

HELT RÄTT!!
DU HAR BALLS OCKSÅ! :D #queenuare

irriterad på mina medmän

ja fattar varför tjejer inte accepterar killar hej vilt över internet när man beter si så, dom drar ju ned alla oss...

Elsa Nybro

värst när dom kallar en för hora för man säger emot när dom försökte trycka kuken i ansiktet på en och objektifiera, bra inlägg och stå på dig!

Johan Photography

Det där är inget annat än sexuella trakasserier när dom visar kuken utan att fråga sjukt bara BARA SJUKT

Mira Nuskinen

GRYMT INLÄGG!!!!!!!!!!

Ali m

queeeen!! :O

amanda Reinertz

men vah!? att folk intr fattar när man klickar och därtrill försöker få kontakt med dumma frågor? seriöst så stört!

Henna M----

Hahahah kommer ihåg när du outa min brorsa! han drar inte heller fram kuken mer för tjejer utan att fråga xD
Du lärde han de våran farsa och morsa missa att nämna och det beundrar jag dig för!

Vill va anonym

min kuk har du outat 5 år sen på 4chan, vill be om ursäkt för de för fatta till slut hur obekvämt de va när massa folk böärja fråga mig om kukstorleken... pinsamt och någiot jag borde fattat själv från första början.
Tack att du fick mig att fatta, stå på dig som du gjorde mot mig för vi är många som inte fattar hur fel vi gör

en kille

helt rätt!!!!

Wilma

wow så bras inlägg! ett klick ska man fan fatta att ta!

Gunnar

så bra inlägg som får alla som gör sånt tänka till inkluderat med mig :O

Hilda Nilsson

DU ÄR SÅ GRYM!!!! och så sant inlägg, folk måste lära sig att repektera om den andra inte har tid och svara på tal om man sjäkv ringer och blir klickad, helt otroligt en annan sak om du ba blockar rakt av vilket du inte ens gör?

Bea Nyström

WORD GURL

blottare

D u va den som fick mig fatta att de va fel. förlåt... du är verkligen en inspiration för ingen tjej hittils har tagiot de bra men du slår tillbaka och det är mer grymt än va många ser... ber också om ursäkt. du vetvem ja ej på mitt nick hooppas ja om du minns men tror du inte vill minnas mig eller min kuk dock och ja du fick mig fatta.
Queen du är och förlåt..

Katerina V.

bara av hur många killar som redan ber om ursäkt i detta inlägg är i sig ett bevis på att alla killar inte är skit.
du är fan queen

Anonym

Hos DER Polizei.
Inte den Polizei. Fel casus, annars bra

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress