Samarbetet som har har med Glady's hårsalong i Stockholm kommer jag berätta om i ett senare inlägg, det verkar väldigt många som är nyfikna kring det samarbetet - och tack för alla fina kommentarer jag fått om mitt nya hår (förlägningen jag gjorde i Stockholm) som jag fått både på instagram, facebook och lite här på bloggen också! Kommer visa upp den också i fler och bättre bilder sen när jag gör inlägget!
 
Något jag kom att tänka på att tänk vad mycket klädstilen ibland kan ändras efter hårfärg? Det är ju att bara se på alla kändisar, mycket beror på färger och de är ju också dom som är mest aktiva i att sätta trender då det finns så många framstående grymma modefashionistas därute - se bara på alla på snapchat. Kardashians säljer det och och många följer, det är väl en trend? Jag märkte också att direkt jag ändra hårfärg fick jag andra planer om kläder, det här är inget jag tänkt på innan att det bara faller in automatiskt... Nu villjag bara ändra min garderob till den visionen jag har, vill ha min vanliga rockiga stil men komnbinera det med cleamnt och söker efter lite kappor runtom på nätet också  -  alltid tyckt det är jättesnyggt till våren!

Rösta!
Vilken jacka skulle passa bäst med mitt hår? 
KOLLAGE - KAPPOR
 
Only Rosa Kappa | 2. Object Olivgrön Kappa | 3. Even and Odd Grå kappa | 4. Mildred Kappa | 5. Moves Grå kappa
Sponsrat inlägg
 


Elsa Nybro

nummer 3 äe snyggt med rött

Anonym

3

Mira Nuskinen

nummer två är snyggast med rött!

Johan Photography

nr3

Linnea Karlsson

2!!!

happisbo

2 lätt!

Karin Nilsson

men klart två är snyggast med rött - är bäst för affärslooken!

Ali m

nummer två eller fyra

Katerina V.

Ska du shoppa en? ta isf den gröna

Mira Nuskinen

gröna passar du i!!!!

Danne davids-son

sexigast med rött och grönt

Camli N.

Åh den gröna är ju finast, den borde du ta om du ska välja en av dom :)

w

grönt! nr 2 alltså

Therese Lundmark

nummer 2 haha som alla andra säger

Wilma

Tycker 5 är stilig!

Nenne

Nummer 5 eller den gröna men bero på va du ska ha den till

Beatrice

TA NUMMER TVÅ!! Skulle se så himla snyggt ut på dig!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress