Hej mina fina! Vilken otursam dag det blev med min planering, den gick inte som det skulle men hoppas det går att ordna till vilket jag också tror, men det blir ändå en irriationsmomentum såklart! Iallafall s¨gick jag ut med en fråga på Facebook till mina tjejkompisar där jag ville se litwe inspo påd eras sminkbord för nämligen har jag redan investerat 160kr till behållare för smink etc som ska tillhöra bordet sen. Håller på att just nu spana efter det bästa alternativen för att gå vidare med att investera i resten som jag behöver. Om jag ska vara ärlig; jag har aldig haft ett sminbord! Och jag verkligen älskar att sminka mig och prova olika stilar, nya ideér och livea mina sminkningar också som jag brukar göra i min Beautysecrets grupp men jag finns för ofta dåliga ställen att göra det på och ett smijbord har länge känts som ett måste för mig att ha för det skulel underlätta bara organiseringen av sminket fadalt!
 
Söker olika tips på bord, speglar, lampor och stolar som jag behöver ha, jag är ju osäker på vad jag ska ha för bord och speglar och lampor för har nämligen satt en budget på 1500 kronor men är rädd att det är för lite? Det är iallafall det jag ska börja med och försöka hålla mig till för diggar köra budget nämligen - lyx behöver kosta skjortan enligt mig speciellt om man skapar det själv - kombinationen har inget med pris att göra så länge jag har ett sminbord äntligen för det ÄR en lyx för en tjej som älskar smink att ha! 
Kommer såklart ta med er på min resa till att skaffa ett sminkbord och tipsa er om olika saker som jag kommer söka på och ni får gärna även dela med er av era tips till ett sminkbord eller vad ni har för erat! :)
 
Ska nu fara och hälsa på några vänner, så kommer fortsätta planera och söka senare :) Haft rätt så full rulle idag ändå och planerat in också nya sessions för min Stockholmsresa också som jag kommer berätta om senare ikväll eller imorgon! Puss på er! 
 
Bilderna är lånade från google
 
Elsa Nybro

men så grymt! vill verkligen se hur de ser ut sen! :D

Linnea Karlsson

varje tjejs dröm ju! :O

Karin Nilsson

så härligt att få ändra och skaffa något nytt som dessutom behlövs! jag har en barstolö till mitt sminkbord och en som man färst på väggen dvs bordet :) lätt då att städa också!

Mira Nuskinen

ååh men nice!!! vad är de för saker du redan köpt till? :)

Johan Photography

vet inte en enda tjej som inte skulle vilja ha som ett eget bord till sina helt egna saker som fårvara ifred :)

w

Följer! :D <3

Camli N.

Åh men så sjukt najs! till mitt sminkbord har jtvå olika speglar och en lampa i mitten, ena är förtoring och andra spegeln vanlig <3 jättefiffigt!

Johanna

Följer gärna också tänkt fixa en till mig så föler gärna tiopsen du lägger uppp!

Moa Hietala

Härligt!!! ska du köra på goth? Det är ju din stil typ?

Bea Nyström

Men så grymt! till min har jag såna där pallar dit man kan sätta lite kläder osv också så man kan ha allt som är för fest och fint vid sminkbordet och så har ja de andra läderna till vardags i garderoben <3

Sara Lund

Det är faktiskt lyx med sminkbord och man behlöver inte ge mycket för att de ska bli fint! jag har hyllor på väggen bredvid mitt bord för mer utrymme och det funkar bra när jag också har katter så de ej river ned det ja ställer där

Henna M----

Följer! :D

Tiina Marjut

F beyhöver verkligen tips till sminbord flör vet inte va man kan ha till :O

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress