26 januari 2018

Visste ni att...

LIFE OF

Jag kan inte koncentrera mig på bara en sak
Jag var aldrig när jag tänker efter kunnat koncentrera mig på bara en sak åt gången. I skolan skulle jag också alltid göra flera saker samtidigt för det var så det var enklare för mig att hänga med.
 
Jag har alltid trott på det övernaturliga
...eller faktiskt tror jag mer att det finns olika dimensioner och däribland dimensioner som vi själva inte kan alltid uppfatta. Det finns så mycket olika och kan man inte uppfatta alla dimensioner så tror jag att man knappast kan veta vilka energier de innehåller.
 
Jag kan inte gråta framför andra 
Då närnd det verkligen händer att jag gråter framför andra så gör jag Det oftast för att jag inte kan hålla inne tårarna. Oftast rinner dom ned i min pokerface som jag dessutom är duktig på att hålla. Jag är van att inte visa mina känslor utåt för jag har alltid varit rädd för att vara mer sårbar då.
 
Jag försöker alltid mitt bästa i allt 
Oavsett om det handlar om små saker så kan jag få riktigt mycket ångest över att jag inte alltid lyckas uppnå de mål jag själv lägger på mig och strävar efter. Det här kan vara otroligt jobbigt för mig och ibland  går det inte att uppnå det bästa utan endast försöka sitt bästa - men jag försöker men blir "aldrig" nöjd.
 
Jag har alltid trivts bäst när jag reser 
Tror det här beror mycket på det att jag rest med min mamma och mormor på hundutställningar när jag var liten. Jag har sovit mycket i bil och i princip varje helg på somrarna åkte vi färja. Jag har sett så mycket olika kulturer, människor och områden så jag kan inte trivas genom att bara hålla mig på ett ställe. Jag älskar att resa.
 
Har alltid samlat på porslinsdockor
Jag har alltid älskat porslinsdockor, och är inte ens sådan som samlar på sig alla jag ser. Jag är lite unik av mig och tycker om att samla på de som faller mig speciellt i smaken och då ofta MÅSTE jag ha den jag hittar, som komiskt nog brukar ofta vara från loppisar...
 
Är fascinerad av mytologi 
Det är inte många som vet om det Här,men jag har alltid ända sedan hur länge jag kan minnas varit super intresserad av mytologi. Jag har läst mycket historia och kommer ihåg hur jag dog av lycka när jag fick Hercules filmen och fixk inte se den egentligen förrän året efter för jag var bara 6 år då, men morsan kunde inte se mig lida när vi såg åldersgränsen i affären så hon sket i det den gången! 😂😂😂
 
 
 
 
</div
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress