Bild av:Fanzingo
 
Hej alla mitt i natten! Förlåt att uppdateringen har varit trög idag, mycket bråkande och massa andra tråkigheter har upptagit min tid som jag tillrättat tiden efter, men nu är det lugnt och jag har återgått till mian projekt igen under en lugn kväll. Har haft mycket att göra men ni ska veta att jag inte glöm bort er och kommer uppdatera om det nya sminket från E.L.F imorgon!
 
På tal om annat, jag måste nämna att jag är förbryllad över vissa saker, internet slutar aldrig förvåna mig såväl som människor. Jag är med i en del facebook grupper och vissa grupper är ju lite kaos i ibland och där kan jag också närvara, mennär man läser att det gått en LIVE i en grupp där folk haft sex med varandra... I en live? Varför egentligen? Hela Facebook sprider bilder runt på vilka dom är hej vilt och jag blir bara... Wtf.. Jag vet inte om jag ska gömma mig ibland under en sten, men vad tar det åt folk när de gör sånt? Jag förstår när man lägger ut det på censuerade sidor och dylikt som är faktiskt för sånt, men att knulla i en facebook LIVE känns väl självdestruktivt.
Det är inte precis första ''liveknullet'' man stöter på i grupperna, det händer hela tiden, och jag fattar inte hur i helvete man kan vara så oförsiktig med vad som kan hända med de livesen och var de sprids... Menar inte det hånande eller så, utan bara det att tänk om man ångrar sig, o det var en vadlsagning eller bara en dum jävla idé där man inte tänkte på konsekvenserna där ett av dom är självklart att folk kommer sprida runt informationen? Vill man göra det så offentligt? Jag förstår inte bara varför.. o.O
 
Fått klaga ur mig nu lite av det. Btw, idag har jag också faktiskt haft en hel del att göra och har varit typ sjuk eller förkyld men det ser ut som att det slog in igen! Ska återgå till att vila och krya så kommer jag publicerainläggen imorgon, Helgens Awesome kommer också komma upp! <3 godnatt! 
 
Anonym

ßssssssss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress