Hejj alla fina kittens! Nu har jag skickat in mina två första videoklipp till samarbetet som jag ska ha med SVT i ett program som vi kallar #röstasverige, ni anar inte hur svårt det har varit flr mig att inte berätta om det här samarbetet för jag har inte ens fått nämna det till någon förrän nu så äntligen kan jag också berätta om varför jag åkte till Stockholm så förhastat, de flesta var inte beredda på det för jag bara ''stack'' typ haha! Jag även överraskade morsan med resan för bara knappt några dagar innan nämnde jag att skulle komma till Stockholm och hon visste inte om det! Så det blev som en fin överraskning, och då hade jag också mina plåtningar med diverse fotografer (som bilderna kommer jag dela med mig av, hold on!).
Är så taggad för allt som händer just nu, kommer bli så kul också när SVT kommer upp hit till lilla Haparanda och presenterar projektet tillsammans med mig, så håll utkik alla som är intresserade att vara med och hänga på :*, det kommer säkert också sändas på svtplay, här är ju grejen att jag får ju inte säga ALLT men ni är välkomna med frågor om ni vill fråga något så kan jag svara på dom så bra jag kan! <3 Pussar och kramar! 
 
Mira Nuskinen

Wow grattis!

Elsa Nybro

åh men vad kul grattis! :D

Karin Nilsson

Så himla ghlad för din skull! Grattis!

Moa Hietala

åh så kul! :D

Linnea Karlsson

Så häftigt, kommer du asså va med i tv!?

Johan Photography

Men vad trevligt, vilken överraskning att läsa om på din härliga blogg! :D Grattis!

Linnea Karlsson

GRATTIS! <3

Maria

Grattis, så himla kul!

Svar: Tack så myclet! <3
Heidi Scythe

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress