Bra start på dagen!
Godmorgon kittens! Så jag har valt att börja mina dagar som sagt med smoothies, ni kanske minns inlägget där jag berättade om hur jag ska försöka få livvstillen till det mer hälsosamma samt att jag ska sluta med rökningen också och se till att börja ha den livsstilen som jag alltid velat - plus att jag har mitt samarbete med Tina som också kommer gästblogga om mobbning hos mig ikväll. Tänkte att jag kommer dela lite recept på grönsa smotthied jag gör för att starta mina morgnar, just nu har jag det lite tomt i kylskåpet så jag hade inte så mycket att välja på, men det blev ändå otroligt gott och den är riktigt nyttig och bra start på dagen!
 
Ingredienser till smoothien:
150gram spenat
Ruccolasallad
1 avocado
1tsk macapulver
3 blad Pak Choi
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress