Aww Lucifer vill inte att jag åker <3
 
Nu är allt packat och klart och jag har undkommit så myclet stress jag bara kan, jag gjorde en lista på alla saker jag kunde komma på i varsin kategori och under resan till stan och hem igen och kunde bocka av sen allt via listan istallet, det gick mycket snabbare än vad jag trodde eller förväntade mig. Usch, kommer ha ganska mycket att bära så hoppar jag inte kommer ha döda axlar, skulle inte vara så kul att fara på plåtning me axlar hårda som sten, för det är det första jag ska göra förutom frukost när jag kommer fram till Stockholm - är att ha en plåtning. Kommer bli så himla kul tycker jag för jag har verkligen saknat att stå framför kameran, det är ett tag sedan nu och det finns mycket mer möjligheter i större städerna då det finns fler fotografer och såklart närmare destinationer att resa till.
Min resa kommer ta 13 timmar med tåget plus bussen på två timmar så sammanlagt en resa på 15 timmar, men jag har inget emot det då jag faktiskt föredrar nattåg, men det är för att man kan gå runt och inte bara sitta stilla en trång yta, och sen kan man sova under resan! Jag tror jag har nämnt det i ett tidigare inlägg? Iallafall så vet jag att vissa blir illamående av att resa med tåg och speciellt då det kommer till att sova på tåget så är jag säkert van från att ha åkt mycket bil när jag var liten, jag och min mamma har åkt så himla mycket på hundutställningar ända sedan jag var bebis praktiskt taget. Att sova i bil tycker jag är mysigt och samma påminnande känsla får man också i tåget, så det kan nog ha något med det att göra. Ett tips är att dricka vatten under resans gång, vilket också är gratis under resan från SJ i såna här behållare som man får dom i, för det kan hjälpa till med illamåendet! Nu måste jag börja gå så jag hinner med bussen! Puss på er!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress