10 februari 2018

Vad är du grym på?

LIFE OF

Vi säger att vi inte är bra på något fotast, och inte heller att vi verkligen är grymma på något. Vi är dåliga på att ge oss själva den kärleken och lyfta pss själva i det som vi borde få mer beröm, uppmärksamhet och eloge för - man får inte alltid det genom att önska sig och det skadar aldrig att visa framfötterna och vad du verkligen är duktig på och brinner för!
 
Varför jag tycker man förtjänar att ge sig själv kärlek är för att vi alla är duktiga på något. Det behöver inte ens vara en talang utan bara något så simpelt som vi brinner för, är intresserade av eller drömmer om att göra, eller har erfarenheter som kan bli betydande i politiken och i samhället - vi är alla delar av detta system och alldeles för många som anses vara ''tråkiga'' göms och glöms bort bland folkmassan. Att höja varandras skills är bara något vi altiovt borde jobba fär men då också komma ihåg att även själv visa framfötterna för det man verkligen också brinner för.
 
Det är därför jag aktivt söker folk till Helgens Awesome som det igen är en ny helg och dags för - där jag intervjuar olika individer kring allt möjligt som faller inom ramen av frågorna till intervjun, det baseras främst på individualitet och att visa oliak differenser och individer och att vi ska kunna höja oss själva såväl som varandra i de som vi är faktiskt grymma på -  och det är en helgboost alla borde ge sig själv!
Vad är du grym på? 
Bilder av Haparandabladet
Skulle du vilja bli intervjuad till Helgens Awesome eller känner du någon som har ett häftigt yrke eller är en inspiration? Tveka inte att höra av dig till mig så intervjuar jag gärna, man behöver inte ha någon speciell talang. Allt från åsikter till hobby etc är såklart välkommet!
 
Mejla heiduskaja@hotmail.com för att kontakta mig och bli intervjuad, glöm ej märka mejlet #awesome!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress