God kväll alla! Tipsar lite om de serierna som jag följer just nu på netflix, vilka jag ska börja följa och de som jag följt nu ett litet tag. Det kommer ju massor med nya serier varje dag och det finns den del serier jag väntar på men också serier jag vill börja följa, problemet är att jag inte har tid för att följa så många men jag brukar ha rutin att kolla ett avsnitt iallafall då jag äter middag om inte varje gång jag äter - då hinner jag hålla det i bra fart också och gå lite avstressning mitt i varje dags projekt! Det här är serierna jag följer just nu; 
Är helt fast i den här serien just nu och jag dör varje gång av extas jag kollar, haha det är den som är mest intressant just nu medan jag väntar på alla andra serier / säsonger av serier jag redan följer
Inte speciellt många avsnitt kvar men jag tycker denna säsong ändå varit lite seg i slutet, humorn höll kvar sig men jag ska nog fortästta ge den sin chans nu när jag inte kollat ett tag.
Jag tyckte första säsongen verkade bra och intressant men nu även om de händer saker hela tiden i sotiryn så tycker jag mycket onödig tid har gått till annat också än storyn.. Det är storyn jag vill ha i en serie inte alla scener på det intima förståendet eller ja de där, emellan dom... Vet inte om jag tappat aningen intresset för denna serie pga det repeterats i diverse avsnitt ännu?
Har sett typ hela, flrutom 2 avsnitt hehu...
Ska börja kolla denn redan ikväll!
Den här serien har jag cokså sett bara ett avsnitt av och efter har jag inte fortsatt och ska ta igen det nu när det inte lika mycket serier jag kollar på samtidigt, det var lite för mycket där ett tag..
Det här diggar jag att kolla på dår jag inte faktiskr vet jag ska kolla på annars och kanske inte vill kolla på npgit som följer en speciell story.
Har bara sett ett avsnitt vilket första och enda som är ute just nu, men väntar ivrigt på nästa för tyckte var seriöst bra och digga hur dom format om lite i storyn från en lite annan vinkel!
Ska kolla denna i helg också för har spanat på den ett tag nu men inte orkat börja följa samma som med Crown och många andra serier - hoppas jag finner några nya av de jag spanat in att de är bra och värda att följa!
 
Vilka serier kollar ni på? 
 
 
Emelie

Alltså ja!!! Discovery!! Vet inte alls många som kollar på serien, men det är verkligen DET bästa på tv just nu!

Svar: Ja det är de verkligen, haha kan inte slutamed live long and prosper grejen!
Heidi Scythe

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress