Här kommer nu äntligen min recension om Elf produkten som jag lovat nu i några dagar,har haft hemskt fullt upp med inspelningen till programmet som kommer sändas i SvT play i höst 🤗

Jag tog fair eftersom jag är väldigt vit i min hudton med röda pigment, jag är ju naturligt rödblond och har också fräknar på sommaren! Iallafall så applicerade jag concealer endast på de ställen jag ej kunde täcka ordentligt med basen och highlighter på de områden in ansiktet som jag ville framhäva (under ögonen, hakan, läppen, näsa och lite kindben).

Det här var bra med produkten:
- Lätt att applicera 
Den var lätt att applicera med både när det kommer till concealer och highlighter. Det smetar inte och gör inte basen heller kladdig så som andra produkter kan göra om man inte använder sig av trick. Kände inte att jag behövde några trick nu.

- Ger snygg skimmer
Kan lätt säga att highlightern också fungera som shimmer glow, vilket är perfekt för då man vill ha mer glow så applicerar man bara de gånger tills man är nöjd! 

- Billigt!
Lätt att jag kommer ha med mig i min makeup väska då jag kommer göra mycket plåtningar också framöver och den här highlightern kommer vara perfekt till sminkningen till bilderna, ännu bättre att den var faktiskt billig också! 

- Mitt betyg: 5/5
 Ger denna produkt faktiskt fullt betyg. Varför? För att den uppfyller syftet den är menat för så att man blir nöjd med resultatet. Den är praktisk att ha med sig då den är en duo-stick.  Den är också vegansk vilket jag kan bara digga ännu mer! Och sist men inte minst den är också bra smink om man vill köra på budget eller nödlösning!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress