Bilder av SVT/Fanzingo
Hej alla fina kittens! Som lovat kommer jag berätta om Umeå då jag åkte för att delta i den första inspelningen med SVT och även träffa de andra profilerna, programmet är ju som en tävling mellan Haparanda och Malmö gällande valet 2018 och deltagandet kring det, kommer bli intressant hur det kommer gå och hur det även kommer gå under uppföljningen under tiden programmet filmas, detta var som sagt första mötet med SVT. Kan säga att jag verkligen digga och kom bra överens känner jag med de andra profilerna och medarbetarna där! :)
 
Första kvällen när jag kom dit kunde jag inte sova riktigt på natten, jag kom också relativt sent med bussen så for jag sen vid tolvtiden ut för att leta efter ett matställe, och såklart fann jag ju det - vid busstationen hade som en buffémed sallad och riktigt gof och dessutom som man kunde bara ta med sig och käka på vandrarhemmet jag bodde på - helt perfekt! Rekommenderar det stället om man är uppe till klockan ett på natten och letar mat så har det öppet iallafall för något annat än hamburgare. 
 
 
Dag 1
Morgonen därpå träffade jag Fanzingo och åt frukost med dom medan vi vänta in våran profil från Malmö och ena profilen och jag fick träffas redan på plats där! Under tiden fick jag vara i omklädningsrummet medan vi invänta honom och så passa jag såklart på att sminka mig där för att jag var så trött på morgonen och höll på att försova mig - ja jag la mig rätt sent för fick ju sådan energi från salladen jag åt till min middag efter bussresan.
 
Dagen bestod av genomgång och inspelning och vi for också och hämtade mat från ett thailändsk kök - jag tog vårrullar och dom var riktigt goda! Det var också fettisdagen då denna tisdag och vi blev serverade semlor där men jag åt faktiskt ingen, jag var inne på att jag vill hålla det nyttgia men nu i efterhand ångrade jag mig för att jag har ju inte ätit en enda semla nu på 3 år!? suck... 
På kvällen bestämde jag mig när dagen var över för att umgså med min kära vän Moira som jag inte träffat på ett tag, kan säga att vi hade det riktigt kul och sen så var vi inne på lite shopping där vi hittade ett par snygga jackor vi bara dog för och ett par nya sportbehån till mig!
 
Vi åt också på max innan vi fortsatte våran kväll till min mors och morbrors gamla familjevän som bodde i Umeå - hah jag var typ 6 år sist jag såg han så det var riktigt trevligt att få träffa han och hans vackra partner! Jag följde Moira sen tillbaka till bussen och vi ladda såklart upp med lite selfies innan vi sa hejdå tills vi ses nästa gång ofc, och jag for tillbaka och hämtade mina sportbh:n för jag rpka glömma dom hos familjevännen och så for jag med de andra två som från Malmö till matstället jag åt på första kvällen, ja där vart jag köpe salladen från!
 
 
Dag 2
Inspelning idag också men även fortsatt temadag - tänker inte avslöja för mycket men kan säga att inspleningen under dag 1 innebar också lite snöbollskrig för det var mycket snö häruppe till skillnad från Malmö så varför inte njuta av tiden man har då det är snö!? Det är ju såklart, var så synd att de byxorna jag hade på mig dagen innan var aningen flör långa för mig och detta tänkte jag inte på förrän det var försent att byta om. Dag två hade jag bättre kläder på mig haha! 
Vi fick en liten genomgång i studion och så fick vi såklart äta lite alla hjärtans dag fika, jag rälsade såklart maskinen på choklad så tokig som jag är i det! Denna dag gick relativt fort och jag åkte även hem samma dag med mer inspiration och motivation och energi för att hjälpa till att höja valdeltagandet i Haparanda! Allas röst är viktig så håll utkik för mer information om programmet som kommer sändas senare i år och dela med er av eran röst! <3
 
 
Lars Gustafsson

Whaoo vad spännande. Ny HEADER. grymt snygg. Och TV Star. Hoppas jag hinner hem och se de programmet.
Har jag missat var du tog namnet Heiduskaja och vad betydelsen är?
Grattis vännen

Svar: Tack så mycket, ja jag kände att det var dags att byta verkligen! Och nog tor rjag det, det kommer sändas efter sommaren och det är ännu under inspelning!
Har varat på det i ett inlägg och den finner du här via denna länk : http://heiduskaja.blogg.se/2018/february/meningen-bakom-heiduskaja.html
Heidi Scythe

Lars Gustafsson

Du jag måste fråga dig. Är det du som är modell på reklamen för Ninja spelsaijt?? Hon liknar dig tycker jag

Svar: Vilken är det? Kan du länka? Är de spel eller sida?
Heidi Scythe

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress