Hej fina! Äntligen börjar jag tillfriskna helt från min hjärnskakning som jag haft nu i två veckor, det här har tagit rätt länge och läka och är som sagt inte helt och hållet återställd men det kommer bli helt bra! Under tiden som jag haft denna hjärnskakning har jag haft den där man slagit i bakhuvudet och jag har fått lida av lite minnesförvirring, första veckan var värst. Jag kunde vakna upp i ett helt annat årtal och hade jättejobbig när jag om till visa sakta varje dag när jag bläddra igenom almanackan. Det fungerade relativt bra men har lidit av jobbiga panikattacker faktiskt från det och även om jag får dom annars också så var dessa sådana jag inte alls kunde hantera. Jag glömde bort mina partner och kunde flippa ur och inte på tal om att man ska inte spänna skallen och sen svimmade jag också från och till. 

Tur att det är bättre nu och allt går som det ska, har saknat att vara på spåret igen och har fått återgå till surfandet igen också. Kan säga att att en liten sociala medier paus skadar inte ibland och denna var förtjänt, haha har sovit också mycket så denna helg ska jag se om jag ännu orkar fara förbi mina kompisar och hänga på kvällen innan jag sedan drar iväg till södra Sverige igen! 

Har även varit med på ytterligare intervjuer och dessa kommer snart komma ut, försöker fixa de sista innan jag tar och packar ihop och åker så allt kommer vara okej sen när jag åker. Kommer iallafall idag gå runt med hårmasker och blanda ihop mina egna av lite oljor, städa och plocka ihop mina kläder (ni har ingen aning om hur förjävlig det ser ut i sovrummet...) och lägga dom i varsin påse och har ju mcyekt underkläder som är för dansandet och dansjobbet och dessa tappar jag alltid bort i alla andra kläder så nu idag ska diverse plagg få egna hyllor!
Vad händer i era liv just nu?

Foto av Haparandabladet



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress