Hej fina kittens! Nu kommer det efterlängtade inlägget om för några av bilderna som togs i Stockholm, det blev en hel del med bra bilder, och vissa sets är ute redan nu som man kan kika på, färdigställde dessa två album åt er där ni ser alla bildern från var set vi tagot - och det kommer komma upp fler modellbilder från denna sessionen och andra sessions som ännu är på ingång. Även en ny resa till Stockholm väntar alldeles strax och då kommer det nog bli mer foto sessions -  det beror ju alltid på och en del av er har haft lite frågor kring mitt modellande och tar och svarar på några av dom nu 💗
 
Hot Swedish redhead ALBUM (Heiduskaja)
 
Svar på läsafrågor
 
Hur ofta modellar du och jobbar du för något bolag?
Jag brukar planera in mina sessions med fotograferna på tu man hand, man tar den tiden som finns ledig på almanackan kan man kort och gott säga i mitt fall iallafall, har mycket projekt igång och detta är en del av vad jag sysslar med och känner att jag inte skulle ha tid för att jobba med det som heltid - så kör som sagt freelance! Det beror ju såklart på hur avtalen ser ut, men detta skulle inte passa mig för tillfället men funderingen har alltid funnits där på att testa!
Vad är det bästa med modellande för dig?
 
Hur mycket tjänar du eller kör du på Freelance?
Jag kör hividsakligen freelance då det kommer till betaluppdrag som jag brukar göra men jag jobbar inte för något bolag det vill säga är ej anställd som modell förutom då jag kör på uppdragen.  
 
Vem sminkar och stylar dig till dina plåtningar?
Det är faktiskt jag som brukar sköta stulingen och sminkningen, även så håret och dess underhåll såväl som sminkets under sessions, tycker det är mest flexibelt och enklast att göära det själv - dessutom har jag erfarenheter som makeupartist på sidan om och tackar ja till utmaningar inom styling etc som kan komma vid plåtningar såklart!
 
Hur började du med modellande och gick in för det?
Jag började smått då jag fick en kamera på telefonen haha! Började testa på det då jag gick i gymnasiet och insåg att jag trivdes i att göra det, hade en paus och sen när jag fyllde 22 år så tog det mer fart och jag fick mer intresse till att modella. Började söka kontakter och uppdrag och här är jag idag och känner att det går bra - det blir roligare på vägen när man lär sig också och utvecklas och finner detta som något jag kommer fortsätta med. Har inga planer, jag ser hur det går!
 
Scandinavian babe with a white dress (ALBUM) (Heiduskaja)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress