Jag tror jag stötte på ren tur igår! Jag bara allmänt surfade gacebook i fem minuter innan jag hade tänkt stänga ned när jag helt plätsligt stötte på det här ernjudandet där man helt enkelt fick helt gratis en sån här goth behå, omg, och när jag klicka på länken och adderade i korgen så såg jag att man kunde få ALLA modeller gratis, haha slutade med att jag kommer nu få 7 stycken hem! Haha alltså ni kan ju bara gissa hur överlucklig jag är just nu och exalterad över att få paketet! 

Jag har så himla länge velat ha sån här bh och jag är så himla tursam ibland känner jag, som nu igår, hehu kommer direkt skriva och uppdatera om dom sen när dom kommer, gah! VISST ÄR DOM SNYGGA!? Anledningen till att man fick dom gratis var för att igår firades nationella goth dagen i USA och då har tydligen massvis med alternativa företag haft såna här gifts, ååååååh så himla glad! <3

 

5 ANLEDNINGAR TILL ATT HA EN SÅN HÄR BH!

1.Du älskar goth stil

2.du vill ha assecoarer som representerar dig

3.Du vill följa med goth trenden

4. Det ser unikt snyggt ut!

5.Din partner kommer älska dom!

 

FÖRDELAR:

1.Gjort av fint tyg som är skönt att bära

2.Elastiska band

3.Sexig fashion trend hela 2016 och 2015

4. Har en slimfit

5.Den har inga kupor och kan användas som sporbehå!

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress