Hej alla fina, är på möte just nu med ungdomsrådet, har just varit och lämnat av min tandkräm som man kan köpa här >> och sitter just nu och väntar på att mltet ska blrja, har en hel del med förslag att ta upp med ungdomsrådet som jag slitit hårt med hela natten att framställa och kunna presentera igenom på ett kortfattat och bra sätt, då mötet endast är 1 och en halvtimme och vi har ändå en hel del att ta upp då jag också är otroligt insatt. Vet inte riktigt hur jag kom på att kag skulle helt plötsligt bli aktiv igen, kanske hade det n¨ågot att göra med att det är ett helt nytt råd med ändå några äldre medlemmar, men då jag är den som varit med sedan 2009 har också en del erfarenhet och kände att det är något jag gärna delar med mig av som de sen kan lära vidare. 
 
Har otroligt mycket att ge, saker jag vill förändra och jag vet att så många fler vill det, speciellt i våran kommun där saker inte fingerar som de ska som det är med alla ställen på alla möjliga olika sätt på olika plan. Hey man, jag tackar enormt Sveriges Ungsdomsråd för detta, den inspirationshelgen som de anordnade var makalöst grymt bra genomtänkt och dessutom härligt upplagd där jag känner att  det givit mig så mycket mer kunskap och lärdom och dessutom nya kontakter som jag nämnde i mitt tidigare >> inlägg. Åh, det här ska bli så kul!
 
Nu ska vi diskutera, tack så hemskt mycket för #INSPSTHLM! <3 
Idag sätter vi stenen i rullning!
 
Alla ungdomar i Haparanda och andra uråd, kolla gärna in ungdomsrådet jag är medlem i genom att klicka här >> och kom gärna med förslag på vad just DU skulle vilja ändra på till oss, jag tar gärna vidare det till urådet! <3
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress