Godkväll mina fina kittens, hade en min andra live på facebook, haha finner det lite roligt men kan säga att jag känner mig riktigt wkward ibland och nervös, det ger väl säkert med sig efter att jag gjort det några gånger och lärt mig att bli bekväm med det! Det jag presenterade i liven var sminkprodukter som jag använder och vilka lives som kommer komma upp i förhållande till smink och sen såklart vart man kahn hitta dessa genom att kunna fråga mig direkt bl.a! Hehu för att se liven är ni välkomna att klicka här >> och om ni vill följa mer lives jag gör kring temat skönhet och hälsa så får ni följa länken som jag lagt upp på videon! :D 
 
Nu ska jag snart få besök så kommer inte vara så social, mina andra sociala medier kommer såklart att uppdateras så glöm inte att följa mig på snapchat, instagram och facebook - och för mer uppdateringar kring inlägg på bloggen så hittar ni mig också på bloglovin'! Ha det gott och en supertrevlig fredag! <3
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress