Wohoo nu kan jag kläcka ur mig det finally, hehu jag kommer åka till Stockhilm på Sveriges ungdomsråds inspirationshelg nu på fredag till söndag, kommer bli fett kul och kommer bli en del uppdateringar på min instagram, ungdomsrådets instagram, facebook och snap. Och sen kommer det klart komma uppdateringar här också, och nej publicertar inte samma överallt, bloggen är inte samma som facebook, såsom fb är inte snap osv hehu - ni som vill följa kan bara göra det - sök bara på Heiduskaja så hittar ni säkert mig <3
 
Vi kommer vara två glada tjejer som åker ända uppifrån den norrländska kylan, från finska gränsen till vad vi kallar varma söder haha! Jag personligen saknar sthlm ocyh morsan apmkt, tyvärr kommer jag ju inte stanna längre än tills på söndag men om jag har tur så hinner jag träffa dom iallafall - dom har ju också valpar just nu hemma så skulle supergärna träffa valparna också! Vem älskar inte puppies!? <3
Kommer bli så kul, ska redan nu börja packa osv färdigt det jag ska så kan jag ägna veckan till att ta det lugnt och kunna sköta planeringen som vanligt. 
Nu ska jag tvätta hunden och sen jobba lite - glöm inte kolla in min #beautysecrets grupp på facebook, klicka här >> för att komma dit! Puss på er! <3
 

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress