Godmorgon! Alltså jag säger bara, skaffa er inte en Xperia Z5 Compact om ni vill ha bra kvalitet på era bilder som ni vill ha på bloggen, instagram eller vart ni nu än vill ha era bilder - bloggen är ju viktig för mig och därför vill jag ha bra kvalite på mina bilder men så här ser resultater ut med den kamera som jag har på min compact. Helt ärligt tycker jag den är rätt dålig med skärpa pch att bilderna ska ja, men se bra ut? Haha jag har inte varit nöjd sen dag ett med kameran, telefonen i sig älskar jag annars men kamerabiten måste fixas. Tror inte jag hade brytt mig om det inte var den enda kameran jag har till hands liksom lol. Jag kommer byta telefon snart ändå igen för den här börjar paja lite lol... 
 
Iallafall, vill förvarna om att det kommer komma upp en STOR NYHET till min BDC kampanj idag som jag så himla glatt presenterar och jag TYCKER att alla ska verkligen kolla in den och hålla utkik för nyheten klockan 17.00 idag, den är otroligt viktig och har en tung mening med sig som innebär inte bara att det måste uppmärksammas, utan något som något måste göras också åt! Ni ser sen vad det handlar om så håll utkik!
 
Nu ska jag ut med hunden och sen ska jag ta mig en morgondusch, ska också skicka iväg mina frågor till en tjej som jag ska intervjua också i Helgens Awesome, så en del att göra -  förutom att klippa hunden... O herregud hur han ser ut haha! Måste rädda han! Puss på er!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress