Hej alla fina, har nu ssuttit och kollat på the Revenant, kan säga att herregid vilket tålamod min kompis Jennie måste ha alltså, hon hade redan suttit och väntat en timme innan hon hörde av sig och fråga hur läget är egentligen för lovade henne att jag skulle kolla film och äta och ja en film brukar ju inte vara så lång som över två timmar.
Tycker faktiskt att man hade kunnar korta av filmen med en timme högst för den var riktigt utdragen när det kommer till olika scener, och jag har verkligen lagt ned mycket tid på att se DiCaprio halta runt så ge han nu en oscar som dom säger haha! Iallafall, nu ska jag ringa upp Jennie som har suttit och väntat på mig, när det kommer till filmen så kan jag säga att den är bra, och den är dessutom baserad på verkliga händelser, men utdragen så se till att ha tålamod när ni ser den och inte för höga förväntningar! Puss <3
 
Lars Gustafsson

En lång utdragen film. Leonardo har ju väntat på sin Oscars i många år. Ja konstigt att han fick den för denna rollen sleten och haltande runt i skogen. Han har gjort betydligt bättre rolltolkningar. Tycker jag

Svar: Ja håller med, tycker det finns många andra filmer som han borde fått en oscar för då han har är en otroligt duktig skådespelare!
Heidi Scythe

Monica Strand

Inte sett den. Är det vart att ge det en chans?

Svar: Nog är det väl värt om man har tålamodet, tycker dicaprio är snygg och tycker om filmer med ändå bra handling i så yes!
Heidi Scythe

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress