Hej alla fina kittens! Då det har varit en del människor som försökt sabotera på lite olika plan av mina framgångar så har detta tagit lite tid med bloggandet, har hur som helst fixat till dessa problem och fortsätter med livet som vanligt med mina mål i mitt sikte! Det finns inget annat än mig själv som kan stoppa mig och jag har stora mål som jag bärjat jobba för och tänker nå. Försök sätta käppar i hjulet på mig och var då också medvetna att den som klättrar länge kommer vara på toppen för att stanna! ;)
 
Helgens Awesome blev ej av förra helgen pga att jag ej fick kontakt med personen som skulle intervjuas, detta händer med jämna mellanrum, och jag har börjat boka in datum etc för intervjuerna för att det ska fungera. Så alla ni som vill delta i Helgens Awesome, var också då beredda på att svara på frågorna och ta intervjun på allvar för då jag gör detta, även om det är ''bara'' på en blogg så betyder inte det att det inte kräver arbete och tid, jag lägger gärna ned den för att lyfta även andra på min blogg och inte bara mig själv och mina åsikter, detta är vikitigt för mig och är det viktigt för dig som vill delta och samarbeta med mig så måste man vara beredd på att finnas där - I'm not gonna make the story up about you. 
Så snälla, ni som vill delta är hjärtligt välkomna men få mig inte att slösa min tid <3 Denna Helgens Awesome kommer bli försenad då det redan är söndag idag så det får denna gång Veckans Awesome - kommer skriva mer om detta! <3
 
Vill också såklart tipsa er om Höstens nya Trender, länkarna finns under kollaget till produkterna! Ska nu fortsätta med jobb och ev. ungdomsrådsarbete, vi har möte på torsdag så måste se till att få allt gjort färdigt innan dess då jag har ännu en del sammanfattningar att skriva! <3 Kram på er!
Höstens Trender
 
Adidas-Sneakers | Silver-stövletter | Topshop Jeans | Vero Moda Jeansjacka | Vero Moda Klänning | Topshop bag | Milani läppstift | The Balm Highlight | Nail polish
 
Sponsrat inlägg


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress