Alltså wow, bästa mascaran ever! Jag har ju fått in mina nya produkter och bestämde mig för att köpa den här mascaran för att även testa den om detta är en produkt som jag vill sälja i mitt företag och kan lätt säga att hell to the yes att denna skall finnas till hands för mina kunder! Den här mascaran är sjukt bra då den är lätt att applicera, den är parfymfri, har en grym borste som separerar fransarna, svider och klumpar inte och är otroligt lätt att applicera med.
 
Den dessutom ger instant effekt också om man lägger på flera lager, den ger den effekten utan att klumpa trots 4 lager haha, jag säger att den här är ju lätt en av mina nya favoriter och rekommenderar den starkt. Den går att köpa hos mig HÄR >> så in och supporta sidan och hör av er om ni vill också äga en av dessa dunderfransseparerare! <3 Nu ska jag fixa mig färdigt och sen ut med hunden på en längre promenad innan jag ska leverera mina produkter! 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress