Godmorgon! Alltså ni anar inte vilken valpfeber jag får när jag ser dessa bilder som min mamma delade till mig på facebook kring en månad sedan, jag dör sötdöden alltså! Jag fick ju träffa några av valparna då jag åkte till Stockholm på inspirationshelgen i Stockholm och kan ju gott säga att jag ville ju bara plocka med mig en hem! Helt otroligt hur jag älskar valpar och speciellt shihtzu valpar, dom är bedårande och då de är äldre så ser de ut som små söta solrosor i ansiktet! Alltså gah, morsan tog ju med sig också valparna så svungarna fick träffa dom och det blev ju outbursting tears utan tvekan som kom, vissa kunde inte sluta gråta till hur söta de var! 
 
Jag börjar nästan själv gråta när jag blickar tillbaka till hur reaktionerna blev, så himla gulligt och man blev så glad när alla andra blev också glada av att träffa dom. Åh älskar såna här moments när folk dör sötdöden när de träffar valparna, jag ser ju mig själv ibland när det kommer till det och också kattungar - åh älskar kattungar också! Och snart är min hemma hos mig! <3 :D 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress