Omg gissa vem som är glad just nu! Haha, fick hem en presentbox med massa nytt smink i, och jag som hade tänkt att köpa in mer smink nu under den här månaden haha men ser ju ut som att jag verkligen inte verkar behlva det nu mer!? Det här är ett presentpaket och det kommer från ett företag som jag varit produkttestare åt nu i flera år, har ju redan fått massa smink av som så var ju inte beredd på att jag skulle få ett presentpaket med ännu mer smink som jag den här gången inte ens behöver betygsätta! Kung eller vaddå? 
Håhåååå, gissa vem som är glad - haha tror jag kommer handla smink anyways, vi får ju se då jag är sminktokig och vill ha mer goth look och ska ändra min stil igen - letar atm kläder för fullt också om någon undra! <3 Nu ska jag ta och förbereda mina smink lives så se till att hålla utkitk för dom i min Beuatysecrets grupp! Puss på er!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress