Godkväll finisar, har haft en hemsk dag idag där jag inte funnit någon fokus eller motivation alls när det kommer till livet och allt annat i allmänhet, jag har låst in mig lite så ska försöka ha mer kontakt med vänner också - alltid i mina depp-perioder så blir jag verkligen ett spöke, jag syns men man hör inte från mig även om jag alltid nästan svarar i telefon - om det inte är riktigt illa och så illa vill jag inte ens att det blir igen, det är mycket kraft och tid som tar att ta sig upp därifrån men när man klättrat upp ett tag så lyckas man enklare underhålla vardagen. Mitt knep? Tvinga mig själv till att klara av det.
 
Jag har varit ofta i de svackorna där jag känner att jag inte klarar av någonting och vill bara ge upp och går och sätter mig i rummet och grinar som en liten flicka - jag visar inte mina tårar för folk, och de som ser de så är antingen en outburst, en flipp, eller att jag litar så mycket på den personen att jag kan gråta framför den - oavsett om det är tårar eller prata känslor. Jag kan helt ärligt säga att jag har lyckats underhålla min vardag lite bättre, hitta en typ av balans, tagit upp mina projekt och bloggandet bland annat, sen har jag mitt företag också. Men jag hade aldrig kommit hit och lyckats hålla mina projekt igång ÄVEN om mitt mående bråkar med mig som den gör - förut slängde jag iväg allt och försökte om på nytt. Nu tvingar jag mig själv till att följa ett schema jag gjort, och sen bara gör det - fyfan vilken grej att lära sig att göra, men så grymt att kunna bossa sig själv ibland - man ska kunna hitta vägar för att kunna ge order till sig själv också, då kan inte deppigheten och latheten ta över en på samma sätt som den gör som en lek ibland.
 
Imorgon är det ungdomsrådsmöte och sen kommer jag ha en sminklive innan det på min facebook grupp för skönhet och hälsa, MISSA INTE DEN! Om ni vill se hurdan sminking jag kommer göra så följ liven i gruppen Beautysecrets by Heidi Lie kl 13.00 på idag! <3 
Oturligt nog är jag inte trött överhuvudtaget så kommer fortsätta med mina projekt, om jag inte bloggar mer så lnskar jag er godnatt <3
 
#BDC 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress