FRÅGA:
VAD DRIVER DU FÖR FÖRETAG? HUR LÄNGE HAR DU HÅLLT PÅ MED DET OCH VARFÖR? TACK FÖR EN UNDERBAR BLOGG OCH TREVLIG LÄSNING ALLTID! <3
 
SVAR:
Hej! Det företaget som jag driver är försäljning av personligen använda och rekommenderade hälso och skönhetsprodukter som jag återförsäljer till ett amerikanskt forskningsföretag med underbara produkter som ger resultat. Mitt jobb är ute främst på sociala medier och i detta fall då på Facebook vilket är även där vart jag har min grupp för hälsa och skönhet! Jag tar hand om mitt företagande väl och ser till at mina kunder är nöjde, det är min prioritet i mitt företag för är inte dom nöjda kan inte jag vara nöjd. 
 
Varför jag började med detta var riktigt spontant faktiskt, Det var ingenting jag överhuvudtaget hade planerat även om jag velat driva eget företagande hur länge som helst, jag har alltid velat vara min egen boss och kunna lägga upp min arbetstid själv där ingen annan finns för att trampa på mina tår eller hota med att jag får sämre lön endast pga den diskriminerade arbetsmarkaden mellan många kvinnor och arbetsgivare - istället för att kämpa för sina rättigheter hos en arbetsgivare är det bättre att lägga ned den tiden på att vara produktiv och leva för nuet och framtiden på sina egna villkor! Det är underbart för alla som är aktiva på sociala medier och som älskar skönhet och hälsa!
 
Jag har inte hållit på med det speciellt länge, men so far så går det hur bra som helst trots viss sabotage som kommit från självklara personer, känner att det här är verkligen något för mig och jag har verkliga mål i mitt sikte som jag jobbar för varje dag, och inte bara med företagandet utan även med bloggen och kampanjen mot mobbning samma som med min Youtube kanla och att vara samtidigt även aktiv i Ungdomsrådet de sista två åren som jag får! Kan säga att jag verkligen inte ångrar att jag börjat och jag är här för att stanna för jag verkligen älskar det jag gör! <3
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress