Hihu tänkte att jag lägger upp så ni ser hur jag har organiserat det hemma hos mig, här är det där klösträdet som jag beställde och jag kan ju lätt säga att båda katterna verkligen älskar den, det tog en liten stund för dom att fatta att den var till dom, men sen gjorde dom ju det och nu sover båda i den varje natt - och så brukar dom ligga där på dagen också <3 Kan ta bättre bilder sen i dagsljus för jag har inte så himla bra belysning i min lägenhet lol, haha det är supermörkt på kvällen och tänker investera i lampor direkt jag kan för jag tänker inte ha en deppmörk lägenhet under vintern! 
 
La klösträdet på min vardagsrumsbord och tänkte ha den som en ''catspace'' där det är katternas plats, det är episkt bra också för hunden kan inte hoppa upp på det där bordet viket betyder att katterna komma också få äta ifred, ska börja ge mat till dom där men behöver investera i underlägg och dylikt, men det fixar sig! Jag ska ju också hämta Lucifer från Stockholm så jag behöver skaffa in lite mer t.ex kattlåda och dylikt - iallafall inte något lika dyrt som klösträdet - men har en budget för att katterna ska ha det bättre och få mer ställen att vara på i lägenheten. Härligt! <3
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress