1. Hej! Berätta för oss, vem är du?
Hejsan, vem är jag ja, jag är en själ inkarnerad i en mänsklig kropp på jorden, Anna heter jag här.
jag är en kreativ och glad tjej, jag har många intressen, bla så dansar o sjunger och målar. . bryr mig mycket om vänner och jag är ingen som pratar ytlighet o vardagligt för mycket jag vill prata om det som är djupt och viktigt.
 
2. Vad är dina intressen och hobbys? Hur ser din vardag ut? 
 Har ju fler så de är tur, ja en vanlig dag så vaknar jag och tackar universum,Livet o 
änglarna för att jag lever, sen skriver jag dagbok om vad jag drömt om jag minns, annars mer om hur jag mår vad jag är tacksam för och hur jag vill att dagen ska se ut. positiva intentioner :) sen går jag upp dricker vatten och mediterar, sen brukar jag dricka the o kolla mobilen o sen köra lite yoga, dagarna ser olika ut just nu jobbar jag mycket med videos som jag lägger ut på youtuben o förbererder för en hemsida.
men jag har många bollar o project på gång just nu så de varierar mycket :)
 
3. Vad jobbar du med?
Jag skulle inte vilja säga att jag jobbar då blir det jobbigt, men jag healar och är artistisk så det är det jag gör
mina dagar, olika saker, men jag hjälper andra så gott jag kan varje dag på olika sätt.
 
4. Du håller på med healing och energier? Berätta mer om detta, hur fungerar det och vad innebär det?
Ja jag är utbildad Reiki healer o det är en energi healing som härstammar från Japan, Mikao Usui upptäckte och började utöva den, Det är en energi healing som jag då gör med mina händer för att antingen heala en specifik skada eller problem eller balanera chakrana, jag har även kristall healing utöver reikin som jag går med på intution med, jag är medial och har bra kontakt med andra sidan så kan med hjälp av dem och den jag healars guider göra det på bästa sätt. med på intution med, jag är medial och har bra kontakt med andra sidan så kan med hjälp av dem och den jag healars guider göra det på bästa sätt. innan jag utbildade mig till reiki healer så helade jag mig själv från en annars livslång sjukdom enligt läkarna Autouimmun sjukdom och jag började äta annorlunda fick reda på mat och kryddor i vöxter som helade både via min intutuion och hjälp från information. när jag sedan blev frisk så förstod jag mer klart och fick det sagt att de var en del av mitt syfte hör att heala andra pp olika sätt, vissa vill ha hjälp med vägledning, andra healing fysiskt, senhjölper jag andra 
att komma i kontat med sin egna spiritutaliet för alla är i kontakt med source i grunden de är att htta vägen tillbaks.
 
 
5. Vad är det för procedur som man får genomgå vid en healing? Finns det olika sätt?
Ja det finns det, antingen fysisk healing på plats med händerna då ligger du på en skön massage bänk, eller på distans med eller jutan kristaller, samtal eller meditationer. Du som blir helad har  ju alltid dig själv att sen ta hand om och fortsätta må bra, annars kommer problemen tillbaks. 
ger råd till dem jag hjälper med vad som händer o varför vi får sjukdomar o mer.
 
6. Du har också en blogg där du bland annat skriver om spiritualitet, vad mer handlar bloggen om?
Det är mina tankar mycket dikter o spirituell filosofi från mitt egna liv, haft ett tufft liv så är mycket bearbetning där jag gör, sen också råd till andra. det flesta kan relatera till något, och vissa saker skriver jag till andra på ett sätt som verkligen är riktat mer till dem då, sen delar jag öven videos och 
bilder, lite vardag blir det nog med framöver..
 
(Klicka HÄR >> för att komma till Annas blogg)
 
7. Vad innebär spiritualitet och det du hjälper människor med? Hur går du tillväga?
Spiritualitet är mycket brett,  men att komma i kontakt med själen och förstå vad syftet är här, tidigare liv (om man vill.) Healing och bearbetning. råd. och annat jag kan hjälpa med kan bli kommunicera  en bortgången nära också.  o Reiki och råd. eller annat.

8. Vad var det som gjorde att du fann detta intresse?
 Alltid funnits i mig varit synsk sen jag var ett barn. healing kom mer när jag själv då blev sjuk. och helade mig frisk.

9. Hur ofta håller du på med healing etc?
Varje dag nästan på olika sätt, sen varje kväll på mig själv.
 
10. Vad tänker du kring det övernaturliga?
Otroligt mycket, kan inte ta det kort. det finns så mycket.
 
 
11. Om man vill börja med healing etc hur ska man då gå tillväga?  Vad är dina tips?
Att börja ta hand om sig själv fysiskt o psykiskt sluta röka om du gör det till exempel och fokusera på sin egna hälsa först o främst för att verkligen kunna förstå och hela andra på bästa sätt..
 
12. Hur började du med detta?
Jag började med att inse att mitt liv behövde förbättras.
 
13. Vad är dina viktigaste livs quotes till alla som läser detta?
Live from your Heart. <3 ..
 
14. Var ser du dig själv om 20 år? Vad är din största dröm?
Woow 20 år hmm, jaa då bor jag nog utomlands och lever livet fri dansar o sjunger målar än och hjälper andra på olika sätt, familj och kärlek också hoppas jag såklart med:)  och annat kul .. Älskar djur så fler såna med vem vet. .
 
15. Dina tips på hur man ska lyckas i livet?
Följa sitt hjärta göra sina drömmar till verklighet och just GO FOR IT! :)


EDIT;; Det HÄR >> är länken till Annas youtube RÄTT namn är ANZOO SUN på youtube 
EDIT;; Det HÄR >> är länken till Annas instagram RÄTT namn är Anz0o 
 
 
Skulle du vilja bli intervjuad till Helgens Awesome eller känner du någon som har ett häftigt yrke eller är en inspiration? Tveka inte att höra av dig till mig så intervjuar jag gärna, man behöver inte ha någon speciell talang. Allt från åsikter till hobby etc är såklart välkommet!
 
Klicka HÄR >> för att kontakta mig kring Helgens Awesome!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress