Hihu, min sötnos fick hem #hundboxen idag och nu får han öppna den <3 Det är ju halloween boxen som kom nu, alla ni som inte har testat hundboxen ännu tipsar jag om att göra! Kommer visa upp det som fanns i boxen imorgon då det mycket bättre ljus!
Måste säga att de är verkligen kallt här btw, snapchat säger att det är nollgradigt men det tror jag då fan inte på, det känns ju verkligen som minus - jag har varit rätt  så rädd för den här vintern för jag har j gått ned i vikt så mycket att jag kommer frysa! Haha jag vill verkigen inte frysa, bra iallafall att jag är på spaning redan nu efter en vinterjacka och dessutom så har jag budgeterat det för nästa månad vilket bara är grymt! 
Allt detta fortsätter följa enligt planeringen, det kommer också komma upp nya inlägg på min Beautysecrets grupp på Facebook också, kommer vara mycket med smink och även nya erbjudanden! Håll utkik för Halloween erbjudandet som ger 10% rabatt på hela din order! Kom ihåg att kolla in min grupp, nu ska jag umgås med lite vänner som kom förbi. PUSS! <3
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress