Godkväll mina fina kittens! Har verkligen haft ont i magen idag och tror det kan bero på att jag ätit något som min mage kanske inte tål så bra vilket är pasta, jag smakade lite korv med makaroner för kan ibland tycka att det är genuint gott och om min pojkvän lagar mat till sig så bruakr det vara oftast det han kör på. Men jag tål ju inte riktigt snabba kolhydrater, eller rättare sagt så gör inte min mage det av någon anledning, den funkar bäst när jag äter långsamma koplhydrater och turligt nog är jag den som älskar de långsamma kolhydraterna framför de snabba. Vet att jag får ångra mig med mina undantag och det får lov att ske!
 
Förresten, har ett erbjudande också till er! Med rabattkoden LASHES får ni 100 kr rabatt så glöm inte att använda den om ni klickar in er på sidan och beställer från xbeauty, länkar finns under kollaget! <3 Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen lägga mig för imorgon väntar en härlig resa till Borlänge med ungdomsrådet, har verkligen väntat för den här resan så ska se till att jag är utvilad imorgon och se till att jag inte missa något med packningen!
KOLLAGE: The lash effect! Xbeauty
 
Xlash Fransserum | Makeup Revolution Paletter | Xlash Mascara | Milani Eyeshadow Primer | Models Own Color Chrome Palett
Sponsrat inlägg
 
 
Josefiwwwe

Vad händer i Borlänge? :)

Svar: Jag ska på #IRL17 <3
Heidi Scythe

Geraldine Pavlosa

Åh vilken tur jag läste din blogg innan jag ska beställa min conour palett därifrån!!! <3 Ha en trevlig kväll!

Svar: Hihu men vilken tuir du hade! :D
Heidi Scythe

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress