Hej alla fina! Jag fick ta och börja packa om för insåg att jag hade ju inte packat med mig det viktigaste av allt, dvs min sovplats ochkänner ju mig lite smådum när jag inte tänkte på det tidgare liksom. Ojoj, det kommer betyda att jag inte kommer ha med mig allt som jad hade tänkt, och sen har jag superstress över min telefon, jag får nämligen inget nät och har skirivt till halebop och väntar nu på svar från dom för att få reda på vad problemet är egentligen. Jag kan ju inte åka till Borlänge och vara borta fram tills söndag utan att ha något nät, det kommer ju vara jättejobbigt? Om jag har tur så kanske någon dela nät till mig då det behövs ifall jag skulle behöva det ifall jag inte hinner få svar från halebop innan jag åker.
Haha ja när jag höll på att packa om så är det någon som kände av situationen och valde att lägga sig i väskan och vägrade komma därifrån, varje gång jag lyfte bort han därifrån så gick han tillbaka och la sig och gav mig kattpussar. När jag kollar runt sitter alla katter och ger mig kattpussar och jag smälter, det är som att dom inte vill att jag ska åka, awie my pussies like me :D 
Ska packa färdigt och sen lägga in en hårinpackning, kommer uppdatwera mer och hopaps att internet slutar krångla så jag hinner få upp alla bilder på bloggen från den andra telefonen innan jag åker. Ha det gött alla fina kittens och så hörs vi mer sen <3
 
lars

Hoppas du får en bra utflykt och att du kan vara uppkopplad. Fin katt du har lycka till

Svar: Tack! Ja det hoppas jag med, och jaaaaa Lucifer är jättefin 😍😍😍
Heidi Scythe

Lisa Cogno

Men omfg va söt!!!!

Svar: #Eller hur <3
Heidi Scythe

Josefiwwwe

Åh vad är det för ras på katten!?så himla fin!

Svar: Det är en ragdoll <3
Heidi Scythe

Josefiwwwe

Åh vad är det för ras på katten!?så himla fin!

Svar: Det är en ragdoll <3
Heidi Scythe

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress