Så, det var black friday igår, och helt seriöst jag hade verkligen sett framemot det men jag tog mig inte riktigt tid till att sen shoppa för att hunden har skadat ögat och jag måste se till att jag kan betala av veterinären sen istället, så de pengarna jag hade egentligen tänk till black friday shoppingen kommer gå till hans veterinärräkningar och mediciner. Men sen så tog min mamma och smsade min kille och bad han be mig kolla en telefon på halebop, dvs en helt ny till mig då hon visste om att hunden hade skadat sig och jag klåg inför en liten ekonomnisk kris, hon hade redan betalat en räkning till mig redan som jag hade sagt att hon får ge som julklapp till mig - men hon gav mig första månaden som en till julklapp så jag kunde beställa telefonen samsung galaxy s8!! TACK min finaste mamma! <3
Vad köpte ni igår på #blackfriday?
 
 
Josefiwwwe

Ååååh vad grymt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress