Jag är så otroligt frustrerad, hela den här dagen har gått ¨åt att jaga diverase myndighetspersoner, jag är helt okej men 3 personer - men när det blir att man måste jaga kring 10 olika människor via telefon mejl och alla sätt som går så känner jag att jag vill snart börja fan få lön för den tiden jag lägger ned på skiten. Polisanmälningar, tingsrättsärenden och dessa ting gör att jag har en 8 personers bekymmer lagt på mig på samma gång, och sen när man försöker hitta någpn typ av utrymme för att få peace of mind så man kan stanna sane, så försöker folk pissa en ännu mer i ögat. Med folk menar jag exakt vem som helst. 
Jag far på ungdomsrådsmöten och körer men vissa myndigheter verkar inte förstå att detta är nyttigt för hälsan, att ha sidoaktiviteter också utöver allt man måste göra vilket jag har väldigt mycket av redan och försöker pissa mig i ögat för det? Och andra människor som kallar sig mina vänner, är positiva till att hänga men som inte ens kan säga hej på stan och talar hellre om mina döda vänner bakom min rygg än att ägna sin tid åt att vara ärlig i mitt ansikte och säga ''jag tänker vara här för att slösa din tid'' - tyvärr verkar inte dom flesta ha ryggrad för att föda ut dom orden ur sitt redan snackande hål i huvudet.
Direkt jag vaknar och ser lägenheten så känenr jag bnara hur ilskan tar över mig, jag hatar den här lägenheten - den har minnen jag vill lägga bakom mig och bara glömma bort och skulle hellre bara bränna ned den så jag kan få flytta någon gång bara till en annan lya - vilket verkar omöjligt inom denna kommunen pga kassa priser och inte heller önskade förhållanden för min del faktiskt (som jag även aktivt är med och försöker förbättra också, oavsett hur less man än är så gör man det inte bara för sig själv utan för andra med). Men när man gör så mycket för att få så lite tack för det vad det än gäller, och man gör så mycket för så ofta ingen nytta s¨'r det dags att kolla var man kan få behålla sin energi samtisigt man gör framsteg i livet.
Här känner jag mig bara låst och omringad av långa distanser till resor och att sjukvården och diverse andra saker i norr är drygt dåligt, jag har flrståelse för hur allt funkar i systemet och det finns inte s mycket man kan göra mer än vad amn försöker - men ilskan tar över när människor själva som sitter där med dubbelmoral fyllt i deras ansikte direkt de får nys om att jag ska flytta eller annat som händer i mitt liv. Myndigheter som säger sig finnas till stöd finns inte där för alla och definitivt inte för vissa personer som jag anser själv har behövt till och med mer stöd än vad jag behöver, och den där grejen med Barents Center som varit överallt på nyheterna om gör inte sakern bättre ställt för denna kommun. I'm done here, jag vill se annat av världen och slippa vara frustrerad i den skit jag anser mig själv leva i - vilket jag försöker ta mig bort från och även lyckas successivt med because imma fucking queen.
Jag försöker att inte skriva ut negativitwet på bloggen, men nu är jag bara pissed - morgonen har inte varit bra i allmänhet heller vilket bara gör allt så himla mycket värre. Jag är cokså super stressad idag för har en hel del med ärenden som jag ska åka på också och sen är jag orolig över att bussen inte tar med hunden (finns ingen garanti då man reser med djur tydligen trots betald biljett för djuret) och han har veterinärtid idag. Därför jag försöker passa in den bussen som skolungarna inte åker med lol! Hahaha ååh längtar till dagen då man inte hatar sitt liv varje morgon. 
Anonym

vart i happis bor du nu?

Svar: Vill inte säga specifikt :)
Heidi Scythe

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress