Hej alla fina! Nu har jag packat färdigt och tror jag har med mig allt faktiskt, haha ohja det hoppas jag iallafall för jag är duktig på att glömma små detaljer som jag verkligen kommer på i sista minuten just innan jag ska fara! Haha är alltid klumpug av mig då det kommer till det. Iallafall, jag har några timmar på mig ännu så tror nog att jag kommer hinna komma på dom ifall det är så att jag glömt något.
Jag behöver ju inte med mig så mycket mer än attse till att jag kan sova bra och har med mig mina hygienartiklar. Åh! Och nu mitt i allt skrivande så kom jag på att jag måste ju packa med mina häften och pennor, det är ju apviktigt lol. I need to have my evil plans notebook ju ;)
Iallafall så boostar jag håret just nu med en hemmagjord inpackning som jag brukar göra två gånger i månaden, jag värmer alla oljor i mikron faktiskt och lägger dom i håret när det är ljummet, det här receptet har verkligen hjälpt mitt hår att hålla sig intakt i början då jag förstörde det totalt med hårspray så därför jag brukar köra den, kör juhårinpackning en gång i veckan för att hålla det intakt! Nu ska jag snart hoppa in iduschen, ska ta och äta först! <3 Kram på er!
 
Josefiwwwe

Vad är det för boost du kör till håret? Vilka ingredienser?

Svar: Kommer komma uppå ett större inlägg om detta <3
Heidi Scythe

Jessica

Gör gärna en vlogg på detta! akulle va grymt ju!

Svar: Åh så bra ide!!!!
Heidi Scythe

cogno

håller med om vloggförslaget

Svar: Gaaah! <3
Heidi Scythe

Geraldine Pavlosa

Också nyfiken!!!

Svar: Kommer nog göra ett inägg om detta då så många verkar nyfikna på de redan <3
Heidi Scythe

Felicia

F!

Svar: <3
Heidi Scythe

Anna Weiss

Följer också

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress