Hej alla! Åh vad det är fint väder ute, det är supersoligt och riktigt sånt där vårväder man bara längtar efter! Var tvungen att ta på mig skinnjackan jag hara för att känna mig mer fancy med mina glassiga pyjamasbyxor haha! Hihu, mår lite bättre efter igår, men är ännu sjukt förbannad och är verkligen besviken på människan som gjorde det där, så jäkla tråkigt att de ska bli sånt där skit pga folk.

Iallafall, nog om den saken, jag ska åka iväg till stan idag, ska också passa på att gå och sola solarium då min färg har börjat försvinna så måste ju se till att hålla uppe den lite! :D Sen ska jag på ett teaterträning, är med i ett projekt som kommer nog bli riktigt kul och great - är supper taggad inför idag, det är delvis min första träningsdag då jag råkade missa mina två andra gånger jag skulle varit närvarande - men nu kör vi!
 
Vill tipsa om lite vårjackor innan jag tar och börjar fixa mig till bussen, ska ju börja åka ivåg snart så jag inte missar bussen, länkarna till jackorna finner ni under kollaget! <3 Puss!
VÅRJACKOR
 
Rosa Bomberjacka | ONLY Trenchcoat | IvyRevel Bikerjacka | Vit Blazer  | Levi's Denim | Kiomi Rosa Blazer
Sponsrat inlägg
 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress