Hej alla fina, då det är lördag imorgon och det är flera som kanske kommer fara ut då den första löningen kommit för de flesta lol, eller ifall ni ska på firma fest eller finare middag så vill jag tipsa om denna outfit! <3 Länkarna hittar ni under kollaget! 
 
Jag skulle egentligen fara ut och äta idag på den nya sushi restaurangen, men det blev inställt idag pga att jag verkligen hade ont i huvudet imorse och så besluta sig min kille för att vi skulle ta hem sushi från affären här bredvid <3 Orkade inte med något och låg kvar i sängen ganska länge också. Haha men när jag väl hade tagit mig upp så gick det ju bra såklart! Har resten av dagen tagit det lugnt och beställt också hem frön då vi ska börja förkultivera lite växter redan nu min kille och jag <3
 
Glöm inte förresten att vara med i Veckans Blogg >> tävling och i min FRÅGESTUND >> där man kan vinna 100 kronor! <3 Delta vet jag i båda!
Nu ska jag fortsätta plugga ! Pussar!
FAVORITER från NELLYS REA
 
HEELS | BAG | EARRINGS | DRESS
Sponsrat inlägg
 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress