Bilderna är lånade från >>
 
Dessa sminkborstar från hickap >> är verkligen något av nummer ett på min önskelista alltså! Efter att jag börjat sminka mig med borstar så känner jag ju verkligen att det blir skillnad på mnakeupen, förut var jag ju en noob asså lol om man jämför med det jag kan nu inom smink och då. 
 
Trots det har jag inte me än 4 borstar, ah 5 om man räknar med att en av dom är dubbelborste (asså olika på varsin ände) och känner att det är något inom sminkområdet jag vill utöka förutom smink då haha! Det tar förvisso mer tid att sminka sig med borstar än så som jag gjorde förr, men kommer nog lära mig rätt fort ändå - vänta bara ska ni se att det kommer till slut vara en 5 sekunder kaos makeup med bra outcome typ xD 

Vad har ni för specialiteter på eran önskelista? Kom igen, dela med er!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress