Hej alla! Är så himla glad, fick ett samtal av en av mina bästa tjejkompisar igår som jag skulle köpa soffa, soffbord, köksbord, och stolar av för en billig peng som gjorde mig översinnigt lycklig, då jag hade bjudit på pizza till henne och hennes familj dagen då det var ju-ju.-tu träning så hade dom bestämt sig att sänka piset lite på akerna jag skulle köpa! Känner ju att detta absolut inte hade behövts då jag redan fick de så billigt som jag fick, men då hon insisterade så skulle de va drygt att bara vägra :O <3

Ändå så himla lycklig då ja har dåligt med cash nu och ingen soffa alls då den vi hade har blivit helt nedsutten och förstörd (får världens ryggont av den liksom) - haha kommer nog bjuda dom på den nya restaurangen >> som öppnat här i orten sen när jag får mer pengar som tack <3 :D 

Tänkte att då vi snackar inredning så lägger jag upp lite inspo, håller på att ändra inredning hemma också aningen, byter till andra färger och gör mig av med saker som jag inte mer ska ha eller känner att jag vill ha kvar mer. Älskar att ändå inreda och göra det fint hemma hos mig, och på senaste har det verkligen stått still. Delvis för att det ska målas om etc i kök och hall, hellre nog göra det innan man skaffar in för mycket nytt, men spaningen är i full gång däremot! <3

Länkarna till grejerna hittar ni under kollaget!
ELLOS - Interiör
Vas | Taklampa | Kuddfodral med växter | Glasbord | Kuddfodral Romb | Soffa
Sponsrat inlägg
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress